søndag 12. juni 2011

HÅNDLEDDSVARMERE

eller pulsvarmere om du vil ;))

En venninne av meg hadde bursdag på fredag
og hadde ønsket seg pulsvarmere med perler på.
Og det måtte hun selvfølgelig få :))


Ble riktig så søte synes jeg :)
Tror nok det blir noen til om ikke så lenge......


Brukte mest små perler,
men puttet også inn noen større.
Er ikke helt sikker på om det ble helt vellykket,
men mottakeren virket i allefall fornøyd :))


De er strikket i noe slags babyull,
på pinne 2,5.

Håper på sol over Norge og en herlig søndag til dere alle :))

Klæm Guri :)

14 kommentarer:

Shy sa...

Eg har fått liknande pulsvarmerer i gåve for mange år sidan, og har brukt dei mykje.
Men det er endå eit mysterium for meg korleis de får perlene inn i strikketøyet.. ;)

Elin sa...

Kjempefine! Syns det gjorde seg med store perler innimellom der jeg da. Og er med på det Shy B sier.. Det er et mysterium hvordan det går til. :-)

Synøve sa...

Fine pulsvanter - jeg har utrolig mange par liggende rundt omkring, i alle regnbuens farger - de fleste har jeg fått av strikkende venninner:)- får aldri for mange slike, utrolig hvordan de kan redde et ellers kjedelig antrekk:)) Fortsatt fin (og våt?) pinse...., jeg skal servere kaffe og kake på Gammelkommunehuset i dag, blir trivelig:))

Whitebite sa...

finfine!;O)

Synøve sa...

Så spennende at du kommer til Aure i morgen - håper du har fått med deg at Tingstuo er åpen her i Todalen også - glimrende mulighet for to fluer i èn smekk.....:))) Klem

Tovepia sa...

Flott med slike pulser med perler!
Har du sol, bør du sende litt lenger nord;)
Nyt dagen, klem fra meg;)

Vores have sa...

Hvor er de flotte - og sikke mange forskellige fin håndarbejde du laver.
Ha´en god søndag.
Knus Hanne Bente

Trollmora sa...

nå er jeg ikke for å si:
gggrrrr..... nå glemte jeg å be om kortet IGJEN til kall`n... han har dratt på jobb. Men snart kjære du... snart.... snart skal jeg huske på det mens han er hjemme... sukk :)

Bondekona sa...

Har du strikket inn perlene?
Eller sydd dem på etterpå?
Veldig fine!
:)

Havfruen sa...

Flotte pulsvarmere:) Skikkelig stilig. Ser du har en flott modell også:) Herlig:)
Blir alltid imponert over dere som trakterer strikkepinner og heklenål.
Fortsatt god pinse:)

hobbyvimsa sa...

Kuuule!!!

En god og varm gave:)

Ha en fin søndag,og takk for dine alltid gode ord:)De varmer meg;)

Klem Linda;)

Anonym sa...

De var jo nydelige da! :) Perler pimper det meste opp... Hihi... Jeg har faktisk ikke et eneste par, men ønsker meg da.. Så får vel få mamma til å strikke til meg. Koselig med kommentar fra deg :) Ja, de blomsterkjelene mine er jeg veldig fornøyd med. Og er enig med deg at den på bordet falt litt mer i smak :)

Håper du har hatt en fin helg. I morgen skal jeg på jobb igjen... Tilbake til hverdagen :)

Klemmer fra meg!
:)

ide-puffen sa...

Så fine. Snedig og vakkert med disse perlene. Kjempeflott gave til venninnen ja.
Kos pinsedag igjen.
Natt natt
Randi

Havtussa sa...

Heisann, tusen takk for den flotte bursdagsgaven Guri :-)
Og også for kaka, som du så trofast kjem med kvart år slik at kaffi gjestene får noko attåt kaffien :-)

Gleder meg til å bruke pulsvarmarane når det blir litt kaldare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...