tirsdag 14. juni 2011

SHOPPING I TODALEN

I går var jeg, mine tre håpefulle og Moderen
på bruktshopping på TINGSTUO
i Todalen i Aure kommune.

TUSEN TAKK Synøve
for varm velkomst og god kaffe :))



Noen skatter ble da også med hjem fra turen :)
(et lite bilderas følger ;) )


Et brett 
i samme stil som dette, men i blå/turkise farger :)



Nok et brett.
Dette i metall med 6 glassunderlag i samme mønster :)



5 frokosttallerkener 
som skal brukes til hverdags :)




Slips til Handyman.
Nå blir han lekker på julebordet ;) 
(hi hi.....slipper i alle fall å bruke opp igjen 
Snoopy barneslipset han brukte i fjor........)
Grønn knaggrekke kjøpt av Nr 2.
Såpekopp (som jeg har konkrete planer for ;) )



Blå glasslysestake
Knallfin når lyset skinner gjennom glasset


Etter shoppingen var vi på Todalssetra og spiste lunsjen vår :)

OG ALLE VAR ENIGE OM AT DET HADDE VÆRT EN FIN TUR ;)
(det ble i alle fall tidlig stille på loftet i kveld)

Vi kommer helt sikkert tilbake til Tingstuo :)
Ha en flott tirsdag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Bringebær sa...

Flotte kupp, jeg likte spesielt det øverste brettet... Morsomt å dra på tur sånn!

Elin sa...

Så bra dere hadde en fin dag og fikk gjort noen kupp! Fine saker!

Jeg har litt blå-dilla selv, så falt helt for lysestaken. :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Litt av en fangst! :)

Tusen takk for fine kommentarer hos meg!!!

Vibeke :)

Tovepia sa...

Så mye lekkert! Det første brettet var supert!
Todalen er jo ikke langt unna når jeg er på hytta, hvor står det at slike ting foregår?? Nordvesten/Søvesten??
Nyt dagen!

Frøken Lysegrøn sa...

Så fine funn! Jeg ahr like lysestaker i grønt - kjempefine! :o)

Gunnhild sa...

kjempefine kupp! likte spess godt ira brettet .elsker brett!

Vores have sa...

Flotte ting du købt.
Ha´en god tirsdag aften.
Knus Hanne Bente

Randi sa...

Kjempefin handel!! :) Særlig bretta, man kan aldri få nok brett!!! Hørtes ut som en trivelig tur! KLEM.

ReVinyl sa...

Fytti, så mange hærlige funn!!

Digger de små og store brettene. Skulle gjerne vært hos Tingstuo. Har vært inne og tittet på bloggen. Trodde først det var Todalen som en venninne er fra, men så var det visst TO Todaler...Klæm

Synøve sa...

Tuuuusen takk for fin Todals- og Tingstuoreklame:))))) Så dere ormene på setra eller? Håper på snarlig gjensyn....:)) Kem til deg

Synøve sa...

.... eller skal vi si KLEM i stedet for kem.....:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...