mandag 27. juni 2011

BESTEBUA

Våre nærmeste naboer nede i veien
Bestemor og Bestefar 
har kjøpt seg grillhytte :)

Hytta måtte selvfølgelig få seg et navn,
slik som alle hytter har.
Etter litt diskusjon ble det bestemt at den skulle hete
BESTEBUA
(og selvfølgelig måtte jo jeg brodere et bilde da.......)


Så i går kveld var det duket for høytidelig
første grillings :)


En snedig liten hytte........


med benker rundt kantene........
(som ble godt utnyttet mens vi ventet på maten)


og grill og bord i midten :)


Blomsterkasser pynter opp utenfor :)


Deilig å kunne planlegge grilling
uten å være avhengig av været :)
som mildt sagt har vært litt skiftende i sommer........

Ha en flott mandag i ferieNorge :)

Og sleng deg gjerne med på Gi Bort i Fjøset

Klæm Guri :)

5 kommentarer:

Elin sa...

Så koselig det så ut!

Flott broderi~som alltid.
:-)

Hilde sa...

Så fin hytte! Sånn kunne jeg også tenkt meg å ha i hagen.

Bondekona sa...

Sånn grillhytte ønsker jeg meg også!

Og nydelig broderi, -som vanlig.
;)

Vores have sa...

Rigtig fin grillhytte - og et flot broderi.
Ha´en god mandag aften.
Knus Hanne Bente

Bringebær sa...

Kos! Nydelig broderi med border...Her blir det mange trivelige stunder for dere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...