onsdag 1. juni 2011

ENTEN ELLER......

Min siste nyanskaffelse er en ting man 
enten hater
eller elsker........




Jeg har gått hen og kjøpt meg en
lavalampe :)

Oppe i hodet mitt er den så stygg
at den blir kjempefin......
og skal få sin velfortjente plass ved TVn på nystua
(når den en gang blir ferdig......)

Får litt samme følelsen som for
pausefiskene som var på tv før, i gamle dager
(før krigen........ha ha..... gylfkrigen altså;))


Hvordan er ditt forhold til lava og/eller lampe????

Tusen takk for alle innspill til broderier :)
Jeg bobler over av inspirasjon.......... he he ;)

Klæm Guri :)

9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Hadde Lavalampe inntil den gikk i stykker vi altså:) Beroligende å sitte å se på, søvndyssende:) Fascinerende innretning:)
Gratulerer med ny lavalampe, Guri, gleder meg til å se den i virkeligheten:) Gleder meg også til å se flere bilder med ord og uttrykk fra alle forslagene:)

Ha en fin dag på Veiholmen din:)
Klæm fra Trine:)

Siri sa...

Lavalampe... eehhh... nei, ikke for meg.
Men jeg ble veldig inspirert av hvordan du har lagt kortene. Den kan jeg bruke til noe <3

Mayen sa...

Styggpen!! Men de blir så utrolig varme, så når den forrige gikk i stykker for ...år siden( etter Krim krigen) kjøpte æ aldri ny, sjøl om jr sikler etter en sånn..Klem

Randi sa...

Haha, kult! Lavalampe minner meg om lillebror sitt rom! Han ønska seg nemlig ei slik ei i julegave for ørten år siden. Og som den snille storesøstra jeg er fikk han såklart det:) Ha en fin dag! KLEM.

Unknown sa...

Nei takk. Kan styre min begeistring for slike lamper:)
Ha en fin helg:)

Shy sa...

Mine tre sønner har lavalamper på romma sine. Beroligande å sjå på, det skal dei ha!
Stilige kort.

Bondekona sa...

Hmmm..
Min eldste sønn fikk lavalampe til 10årsdagen..

Det viktigste er jo at DU liker den selv.
:)

Datt sa...

Hæhæhæ, tøft gjort!

IC.B sa...

Artig med nye ting. Kos deg med lampen og velkommen på bloggen. Lykke til! Klem Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...