fredag 17. juni 2011

GURI - EN MORGENFUGL

Atter en fin soloppgang
på Veiholmen.


Jeg spretter morgenfrisk opp av senga,
med det samme vekkerklokka ringer.


Vekker mine søte små englebarn,


og dekker på frokostbordet.


Smører matpakker,
og sender glade og lykkelige barn på bussen.


Deretter er det klart for frokost med mine
like morgenfriske hjemmeværende mødre i nabolaget.
Dette går selvfølgelig på omgang.

Innimellom alt dette 
serverer jeg selvsagt et nytt blogginnlegg
til alle mine trofaste morgenlesere :))





Jo da.....
Det er en kjerne av sannhet i alt dette,
men karen under her er nok litt nærmere sannheten ;)


Eller som fruen under her :))

(alle bilder fra google)

Men uansett har jeg nå lagt meg til den vanen 
å legge inn innleggene mine på morgenenkvisten.
Først og fremst på grunn av Moderen som er så nysgjerrig av seg.
Da vet hun når det kommer nytt innlegg,
og slipper å ringe for å spørre:
"Ska du ikkje lægg ut nå i dag?????"

Ønsker dere alle en fantastisk helg :))
Jeg skal i barnedåp og tar bloggferie for helga ;)


Klæm Guri :).................... (som kommer plutselig tilbake)

15 kommentarer:

Shy sa...

God morgon til deg, anten du er Bree i Desperate housewiefes eller morgontrøtt som meg. Stua flyt av kle, sko, aviser og hageputer. Men stille i huset og skulefri!
God helg!

Med kjæleik til livet sa...

hahaha ......
da er vi to - som er morgenfugler ;)

men eg skulle så gjerne være litt meir morgenfrisk - rydda litt meir og sett sikkert litt meir fresh ut også .....

men eg er hjemme fra sykehuset igjen - og da ser eg ikkje rotet ;)

men kuene er melket og kommet ut - dog med litt hjelp av storebror i dag

NYT dagem - helga - klems

Skjerstad sa...

Thi hi :) Koselig at modern følger så ihuga med ;) Morgenkaffe her . Min mann har nettopp kjørt vår sønn som har sovnet av ;)

God helg Guri !
Klem fra Janne

Bondekona sa...

God morge til deg også.
Og kos deg i helga.

Elin sa...

God morgen, god morgen! Ja er det ikke bare herlig når klokka ringer med sine liflige toner så man kan sprette opp og ta fatt på dagens mange rolige og avslappende gjøremål......

:-D Herlig innlegg, er nok heller de nederste bildene som passer her i gården også. :-D

Ha en flott helg!!

klem
~elin~

Kristin Kreativius sa...

ho-ho-ho:D Jeg er veldig glad for at du morgenblogger! Da har jeg noe å lese til frokosten min!

Ha ei god helg Guri! klemmer:)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Kos deg i helga!
Jeg har bare en ting å si: KAFFE!!! Uten kaffe stopper Hege... da får ungene vekke seg selv, smøre frokost og matpakke og komme seg til skole og barnehage uten min hjelp! :D

gult hus i svingen sa...

Syns æ sjer dæ, Guri:)
Du virker meeeeget opplagt på morgenkvisten da, men hvem vet, kanskje du legger deg nedpå etter det faste blogginnlegget?;)
Uansett, bra du sier fra på forhånd, både av hensyn til din mor og alle oss andre som venter på morgeninnelegget ditt:)
Kos dæ i helga, Guri, æ ska på sangerstevne, grugleder meg:)
Plutselig tilbake;)

klæm trine:)

Pia sa...

Ha ha! Jeg er tidlig oppe jeg da,men ikke så frivillig egentlig. Og må legge ut et innlegg om morran, rekker som regel det. Men i dag måtte jeg vente til vesla hadde sovna ute i vogna. Men nå er jeg på plass. Husarbeid får vente:) God helg!

Vores have sa...

Hej Guri
Jeg er altid tidlig oppe - gerne kl. 6.00 -6.30
Dejlig med tid til morgenkaffe / pc og ja så er det jo også alm. gøremål, som nogle gange bliver lavet "lidt" senere pga. af bloggen.
Ha´en god week-end.
Knus Hanne Bente

Tovepia sa...

Har aldri sett en soloppgang...eller det har jeg, men da hadde jeg ikke lagt meg ennå:O))
Klem fra B-mennesket;)

Mormorfarmor Inger sa...

Vakker soloppgang! Jeg står opp med sola noen ganger jeg også, men ikke på denne tida nei!

Seksti delt på fem sa...

Høhø, livet jfr google images? *ler* Ha ei god helg!

Whitebite sa...

god ettermiddag! OG GOD HELG!

Berre Kristin sa...

Hihi, bra innlegg!!! Ser deg for meg både som morgonfrisk og morgontrøytt... ;) Ha ei fin helg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...