tirsdag 7. juni 2011

SMOKE ON THE WATER......

Kan du finne en feil på bildet under???


Jo - Været på Veiholmen er borte!!!
I dag er det "smoke on the water" eller TÅKE.......
Det mest nistriste været som finnes i hele verden :(
men det blåser sikkert bort i løpet av dagen,
hvis været blir som det har vært i det siste..........


Da var det mer oppløftende tider i går kveld.
Nr 3 var på kulturskoleavslutning,
og danset seg gjennom kvelden ;))


De skulle være pirater og sjørøvere ;)
Og i kjent stil, 
når man er mellom 3 og 6 år,
så var det noen som vandret i vei
og gjorde ting helt i sin egen rekkefølge :)
Men det er jo det som er så sjarmerende med de små ;)


Tusen takk for alle de gode tilbakemeldingene på kjøkkenet :)
Dere er så snille atte :))

Og velkommen til alle mine nye bekjentskaper,
både fra Norge og Danmark :))
Håper dere vil trives her hos meg i Fjøset :))

Ha en tåkefri dag :)

Klæm Guri :)

8 kommentarer:

Vores have sa...

Hejsa.
Håber at vejret er bedre hos dig i dag.
Skøn lille glad pige - børn er bare dejlige.
Ha´en god tirsdag.
Knus Hanne Bente

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Så fin piratfrøken! :D
Jeg synes tåke er herlig,
kanskje fordi vi ikke har det så
ofte her i innlandet.
Kos deg, uansett vær! Klem

gult hus i svingen sa...

Stilig vær, Guri, det kan bare bli bedre;)
Smoke on the water med Deep Purple er vel noe av det beste som er laget og fremført av musikk:)
Ser nr 3 synes det er stas å vise seg frem og opptre, slike jenter det vil gamle Norge ha;)

ha en flott dag:)

klem fra Trine:)

Synøve sa...

Er ikke stort bedre her inni "fordan" heller du- grønt og grått og vått...
Tusen takk for info. om bruktutsalg, det der må utforskes:)Nyt jente-morsrollen, her i huset har det bare vært maskuline utkledningsprosjekt opp gjennom åra - ikke antydning til rosa:))Klem i skoddeheimen

Synøve sa...

Er ikke helt våken enda ser jeg - skulle være .....her inni "fjordan" i forrige innlegg da:) - må hive innpå mer kaffe og se om det hjelper he he...

Skjerstad sa...

Så fin hun var :) Ser at hun er stolt ! Det er så artig å se på barna opptrer , jeg blir rørt samme hvem det er jeg . Bare det er barn som opptrer er det så sjarmerende :)( Min gutt er en ivrig Revy gutt )

Ønsker deg en fin dag Guri :)
Klem fra Janne

Whitebite sa...

Tåke er litt trollsk og vakkert synes jeg..
og nå kom sola ser jeg.. ;o)

Tovepia sa...

Så koselig når de små opptrer, både rørende og morsomt på samme tid;)
Grattis med lekkert kjøkken! Her går det unna, tenker du fryder deg med god grunn;)
Håper tåka har letta, så nyt kvelden, klem fra meg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...