søndag 26. juni 2011

EN ORKIDE TIL DEG

Tidligere denne uka hadde vi besøk i Fjøset,
og jeg var så heldig å få en orkide :)

Fantastisk vakker blomst :))
Og mens solen skinner over Veiholmen
vil jeg dele den med dere :))


Men så er det nå en gang slik
at alle blomsterpottene mine fremdeles er nedpakket........


Vi tar derfor det vi finner ;)


Denne stod igjen i Fjøset da vi flyttet inn,
og har nok blitt brukt til å dosere kraftfôr ;)

Perfekt til blomsterpotte :))


Ha en flott solskinnsdag :)

Klæm Guri :)


Får ikke til å importere bilder til siderollen min.
Har overskredet kapasiteten min....
Er det noen som har noen gode råd????
MÅ jeg kjøpe mer kapasitet???

8 kommentarer:

Whitebite sa...

nice;o)

Elin sa...

Kjempefint! :-)

det spørsmålet skjønte jeg ikke noe av, så det hopper jeg elegant (?) over.:-D

Synøve sa...

Akkurat en sånn "blomsterpotte" har jeg på Røroshytta vår, den kan brukes til alt mulig:)Ang. Spørsmålet ditt så er nok ikke jeg den rette til å svare, jeg som ikke klarer noen form for linking uten hjelp he he.....Men; sånn generelt kunne det vært fint å bare kjøpe seg mer kapasitet på butikken liksom - har besøk av barnebarn her og det går sterkt utover kapasiteten he he :)) Fin solsøndag til deg og dine:))

Tovepia sa...

Hører noen kjøper mer bildeplass til en billig penge. Jeg skriver i Windows Live Writer og importer fra der til bloggen, så da slipper jeg dette.
Flott blomsterpotte!!
Klemmings i sola;)

Berre Kristin sa...

Stilig blomsterpotte, takk for at du deler blomsten:) Orkidèar er yndlingspotteblomstrane mine;) Ha ein fin sundag!

ReVinyl sa...

Fiiin!

Kule broderier under her da Guri ;)

Mormorfarmor Inger sa...

Herlig blomsterpotte og orkidéer er vakre ja!
Det andre spørsmålet kan ikke jeg svare på. Har aldri prøvd å sette noen bilder der... Kjedelig utseende på bloggen min har jeg skjønt etterhvert, men får vel si at det er det indre som teller vel? ;)

Klem fra Inger

Vores have sa...

Smuk orkidé:)
Ha´en god mandag.
Knus Hanne Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...