torsdag 2. juni 2011

O DU HELLIGE JUL!!!

I dag har jeg sovet til 
klokka halv 10!!

Husker ikke sist det skjedde.........

(bildene er lånt fra Google)

I en tidligere periode av livet
var det nok heller regelen enn unntaket
at jeg sov så lenge
(eller enda lengre.....)
men nå for tia er nok 
7 - halv 8 mer normalen :)

At man da våkner med
stiv nakke og lett hodepine 
fordi man har sovet for lenge
snakker vi ikke høyt om (he he) ;))


I dag blåser det kuling utendørs,
og så mye som mulig av dagen skal brukes til å
brodere bilder :))

Resultatet kommer i morgen.........

(ups!! Må hoppe i dusjen før Handyman stenger vannet!
Kjøkkenjobbing.........)

Klæm Guri :))


4 kommentarer:

Pia sa...

Fantastisk! Jeg drømmer om å få sove til klokka åtte. Aner ikke når det vil skje...
Ha ei fin helg!

Vores have sa...

Hej.
Dejligt at kunne sove længe.
Ja er A-menneske står op mellem 5.30 - 6.30, jeg kan ikke sove længere, har ikke et godt sovehjerte.
Jeg har fået bagt franskbrød / bagt en formkage, opskriften kommen ind på min blog en anden dag.
Ha´en god dag.
Knus Hanne Bente

Villblomsten sa...

Så spennede å bo i ett gamelt fjøs :-)
på en øy :-)

det er sånt jeg drømmer om , men aldri kommer til å gjøre :-)

så da er det kjekt at du deler med oss :-)

Whitebite sa...

jeg sov også til halv ti!!
HIGH FIVE!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...