mandag 20. juni 2011

PLUTSELIG TILBAKE

etter en flott helg på Buret :)

Hovedformålet med helga var
barnedåpen til verdens søteste LINUS
(et helt objektiv tante-utsagn selvfølgelig)

Gutten var snill, været var fint og alt var helt topp :))



Men det ble tid til et besøk på loppisutsalg denne helga også ;)

Fant dette søte syskrinet :)


Det var en del sytråd og knapper
og annet stæsj nedi,
men det fikk Moderen - hun er den sygale.........


En liten vask og så skal det fylles opp :))


En stol ble også med hjem.
I en fantastisk brun/grønn babybæsjfarge ;)
(tante skiftet bleie på Linus i helga, så det vet hun ;) )

God å sitte i er den og passer perfekt inn i vårt lille krypinn.


Nr 1 var med på loppisturen,
og fant seg en militærhjelm......
og den var jo kjempefin og praktisk ;)

Men så lenge gutten er fornøyd er jo alt bra :)


En ganske så flott helg har vi hatt :)

Sysler med en liten GI BORT I FJØSET igjen,
så den som venter får se ;))

Håper på finvær i dag, for jeg har mc-abstinens :)

Ha en flott mandag :)

Klæm Guri :)

10 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

gleder meg til gi borten! og det syskrinet var jo såååå tøft!!! :) Fin dag Guri:)

Synøve sa...

Hvordan er det med åpningstider inni Valsøybotten - regner med det er der du har vært - eller? Har så lyst på en tur dit:)) Ellers; ha en fin dag der ute i havet -klem

tulipa sa...

Utrolig ka du finner på loppis! Alltid like gøy å se!
Håper det blir anledning for litt vind i håret i dag da!
:)

Tovepia sa...

Tøffe og flotte ting du finner!
Det må da være MC-vær nå, men det spørs hvor lenge det vare, så skynd deg på tur!!
Klem fra meg;)

marte sa...

takk for en fiiin helg :))) den SMÅstressa mora er herved avslappet ;)....og føler hun bør se litt på skiltet som henger i vinduet sitt ("husk slankingen") etter matinntaket i helgen ;)

ha en super dag!

Trollmora sa...

Tusen takk for det fantastiske broderiet! Det har hedersplass på kjøkkenet ... men jeg driver å flytter på det da, så jeg vet ikke hvor det ender opp :) Men bilder kommer på bloggen ganske snart!

Dette var virkelig det kuleste broderiet EVER!!!!

Skjerstad sa...

Så superfin det syskrinet var :) Du får fylle det opp med broderi "stuff" ;)Gi bort er gøy Guri !

Klemmer

Elin sa...

Hehe, min samboer hadde nok blitt like lykkelig for den hjelmen som din "nr1". Utrolig hva du finner p disse lopperundene dine. :-)

Venter i spenning på gibort. :-)

Petrinetrollmor sa...

Den karen med hjelmen var skikkelig stilig !!

Kjempeartig syskrin ! Har aldri sett på maken, og ikkje stolen heller. Tøff!

Ja, er det ikkje rart kor fryktelig "objektiv" vi kan vere :))

Sommarklem frå Petrine som ikkje har MC men som gleder seg til ein tur i melkevogna :)

Berre Kristin sa...

Flott at helga var bra! Gler meg til eg også blir tante ein gong, men ser ut til at eg må venta ei stund endå ;) Gratulerer med fine funn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...