tirsdag 31. mai 2011

BOBLER I VINDEN

I går var en relativt vindfull dag
her på Veiholmen.....

Og vind kan jo brukes til så mangt ;)
Matteristing har jeg skrevet om før,
mens det i går var snakk om 
såpebobleblåsing :)


Dypp såpebobleblåsetingen i såpebobleblandingen
og stikk det hele ut i vinden.
Resten gjør seg selv.........

Det hele skjer i en sånn fart 
at det er vanskelig å få øye på boblene
der de fyker mot Hitra ;)


Dagen ble avsluttet med 
en vakker solnedgang,
med litt regn i........;)
 



Takker for gode ord i forbindelse med broderiene mine :)
Noe litt mer hardtslående er på trappene :))
Tar gjerne imot gode tips til ord og uttrykk!!
Litt redd for å ta for hardt i......... ;)

Ha en flott tirsdag :)

Klæm Guri :)

12 kommentarer:

Skjerstad sa...

Ja jeg husker Matteristingen ;)FINE jenta :) Såpeboble blåsing er så trivelig , liker det ennå jeg ( litt barnslig ;)Fine bilder av solnedgang , det blir det aldri nok av :)
Klem fra Janne

gult hus i svingen sa...

Det er morosamt med vinden for dessa som er små:) Fine, laaaaange såpebobler, hun kosa seg sikkert søte nr 3:)
Fin solnedgang, Guri:)
Forslag til "slogans": Steiki ta...; Nei, no altså; Hold kjæft, spis is; Ja, blir det morsommere nå...så dauer jeg; Liten tue kan velte stort lass; No E d nok; I svarte hælvete?; Du e no go og da; Du e sola mi; Overgangsalder? Nei takk;.
Håper du kan bruke noen av dem, jeg hadde det ihvertfall artig da jeg skrev dem:)

klem fra Trine:)

Kristin Kreativius sa...

:) Enig meg Janne! Såpebobler er fortsatt artig! Kanskje litt sånn terapi-ish.

Mange fine slogans fra trine:D Ha-ha:D Likte godt 'hold kjæft, spis is!'

Hva med 'møkkakjærring' og 'slabbedask'? Hadde passet fint her i huset for tiden:D eller litt hyggeligere 'kose' 'tøffen' 'søta'.

fin dag!

Randi sa...

Så herlig en solnedgang!! Misunne deg den gitt!! Her og gikk det i såpebobler i går, måtte fylle på igjen flere ganger! :) Mange bra forslag fra Trine! Jeg syns Støv Suger er tøfft! Så det et sted, med ordene under hverandre:) Her høljer det ned i dag, og jeg er værsjuk:) Ha en fin dag videre! KLEM.

bollapinnsvin sa...

Hei hei.
for en flott blogg..fant deg inne hos hun m gult hus i svingen...hun skrev så pent om deg så da måtte jeg se jeg og...såpebobler ja....vet du, forrige bursdag til min 5 åring, kjøpte jeg inn såpebobler til alle de inviterte.
Jeg er ikke veldig glad i disse godtposene, så alle fikk en liten pake m hver son såpeboble inni....det ble kjempegøy og alle jentene og guttene ble aktivisert leeeenge...pluss null krangling!!!
så man skal ikke undervurdere såpebobler må jeg si da,,,,,
ha en flott dag.
Legger meg til her inne og kommer snart tilbake.
de beste ønsker fra ida

Synøve sa...

Sliter fælt med å få lagt inn kommentarer for tida, men her ser det ut til å gå greit - det er vel gode signalforhold til Smøla he he ....:)

Bondekona sa...

Eeelsker såpebobler!
Også uten å måtte blåse selv, da..

;)

Tovepia sa...

Regner med det ikke trengtes egenblåsing, nei:O)
Nydelige bilder. Drar til møre imorgen, så hold på sola når den kommer!!
Klem fra meg;)

GundaM sa...

ving og regn, herlig.....

måtte den sommeren komme til helga!

Whitebite sa...

såpebobler..♥

ide-puffen sa...

Dykan så produktiv du har vært mens jeg har vært borte. Fine broderiene. Tenker du får solgt dem ja og så kule rakvedstake. Flink.
Vakkert solnedgangbilde. Lenge siden jeg har sett den her oppe nå, men fikk slikke sol i Tyrkia da. Å så smart å ta en tur nå før finværet kommer hit....ja det kommer vel...snart. Bryr meg egentlig så veldig om det. Alt har sin sjarm, men får gjort lite i hagen når det er så grått.
Men i morgen er en ny dag.
Sov godt
Klem
Randi

Berre Kristin sa...

Såpebobler er alltid gøy!! Og så fin solnedgang då, takk for at du deler med oss som har sett lite sol i det siste;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...