fredag 13. mai 2011

UHU......

En ny liten skatt har flyttet inn i Fjøset.

En noe sjeløyd ugle :)
men søt likevel.......

En skatt i dobbelt forstand.



For inne i ugla var det nemlig
en annen skatt.

Masse 10- og 50 øringer fra en svunnen tid :)


Lenge siden jeg har sett denne hunden.


Og ikke minst denne myggen....


Ble kjempeglad da jeg oppdaget pengene,
for de føyer seg fint inn i en av samlingene mine:
Totalt unyttige ting man samler på!

Mer om den i morgen :)
Som denne dataen kødder i dag!!!! :((

Klæm Guri :)

5 kommentarer:

Shy sa...

Dobbel lykke altså!
Berre bøll med blogger i dag.

Bondekona sa...

Den myggen tror jeg kanskje ikke jeg har sett før, men hunden..!
Nydelig ugle!
Den hadde kjapt fått et godt lag med spraymaling av meg før den hadde fått en hedersplass.
:)
God fredag!

Datt sa...

Næh, for en KUUUULING! :D

Kristin Kreativius sa...

nei, og nei for ei søt ugle! :) god helg!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gøy med gamle penger...Jeg har kasta på stikka med 5 øringer hele barndommen,husker set var super gøy:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...