mandag 23. mai 2011

TROFEHODE

Så var det dette
gevirprosjektet da.

På grunn av lav takhøyde
har vi ikke mulighet til å ha det inne i Fjøset,
og da måtte vi/jeg tenke litt alternativt........

Det ble til at jeg tok rød maling,
ei rakfjøl
og hjelp fra fra min Handyman..........



og hengte det opp i
inngangspartiet på platten vår :))


Synes det ble driittøft jeg :))

Trine i Gult hus i svingen var nok
den som var nærmest sannheten i gjettekonkurransen ;))


Hertelig velkommen til mine nye følgere :)
Håper dere vil trives sammen med oss
halvgale menneskene i Fjøset ;))

Ha en flott mandag :)

Klæm Guri :)

8 kommentarer:

Skjerstad sa...

Drittøft ja Guri ! Det var det rette ordet , stilig at det var rødt ;) Passet bra der ;)
Ha en fin dag Guri !
Klem fra Janne

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tøft!!
Og matta under her var også flott, du er skikkelig kreativ.

gult hus i svingen sa...

Driittøft e ordet:) Og du, nærmest sannheten? Jeg gjetta jo helt rett, skreiv jo trofehode jeg,måtte arrestere deg nå altså:) Vanker det premie?;)

Klæm fra Trine:)

Guri sa...

Hm...... Bøyer meg i støvet og legger meg helt flat Trine. Du hadde HELT RETT!!

En liten premie må det nok bli ja ;))

Synøve sa...

Fineste geviret i mils omkrets:)) kan bli herma det der...:))

Datt sa...

Hæhæ, driiitkul! :D

Mormorfarmor Inger sa...

Drittøft - helt enig!

Seksti delt på fem sa...

OMG - det var kreisi men til og med jeg synes det ble ganske kult!! (jeg er ikke helt på den der gevir-og-horn-greia nemlig). Veldig tøft!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...