søndag 8. mai 2011

NEGERDAMA MI

Ja da, ja da.......

Jeg vet at det ikke er
politisk korrekt eller lov
å si neger i dagens samfunn,
men da disse damene ble laget
var det i høyeste grad tillatt.

Var så heldig å få lov til å stjele med meg
denne damen
 sist jeg var på Buret :)



Synes disse er nydelige,
og kommer nok til å prøve å få tak i flere
om anledningen byr seg ;)


Denne kom fra min
gammeltante Iris,
dama med strykejernet;)

Tror nok hun kommer til å finne sin plass
i stua på loftet ;)

Ha en fin søndag :)

Klæm Guri :)

6 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

negerdamene er nydelige, man må jo kalle dem for det de var da de var nye:)

God søndag ønskes deg fra Trine:) Klæm

GundaM sa...

har to negerdamer i butikken for tiden ;)

råstilig de dørene du var så heldig å få under her, godt han ga de bort og ikek bare tente på som mange gjør...

vakker dag ti ldeg ;)

Hildemiho sa...

kule de negerdamene dine var. og litt av noen skatter du fikk av han snille mannen som skulle tømme huset....wao!
ha en strålende søndag.
klem

Datt sa...

Et nydelig eksemplar!

ide-puffen sa...

Minner meg om nabodamen vår da jeg var liten. Hun hadde mange negerdamer. Og om neger er en beskrivelse av en afrikaner eller afroamerikaner, og ikke er noe negativt ladet, så er det vel ikke stykt å si mener nå jeg da.
De er så kule. Ta godt vare på dem.
Toppers uke til deg
Klem
Randi

La luz del norte sa...

Det var et virkelig prakteksemplar!!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...