onsdag 4. mai 2011

SKRUDD FAST????

Endelig har vårt fine
IKEA-kjøkken
kommet i hus (fjøs)
og puslespillet kan starte........

Jammen ikke bare bare å sette i gang her nei ;)



Men når systematikeren (undertegnede)
har vært en tur innom,
blir det straks litt mer oversiktlig ;)

Med gule lapper og  nummererte bunker,
er det bare skruingen igjen.........


Har skrudd i dag,
og skal skru i morgen,
og dagen etter det..........

Så når du kommer hjem neste uke
Kjære Handyman
er det din tur.
Da skal det hele monteres sammen ;)

Ha en skrudd onsdag ;)

Klæm Guri :)

10 kommentarer:

Trådsnella sa...

Så flink du er! Ikea er hvertfall bedre på merking enn kvikk, det kan jeg skrive under på! ;)

Ha en fin fin dag

Shy sa...

Du er heilt skrudd ;)
Er systematiker eg også, og ser at du har laga eit flott system.
Lykke til med arbeidet.

Timotei sa...

Oi, så flink du er! Gleder meg til å se hvordan det blir!

Tovepia sa...

Lykke til, du er bare helskrudd!!

Mormorfarmor Inger sa...

Imponert over dine skrudde egenskaper!
Jeg hadde evakuert og kommet tilbake når alt var på plass!

gult hus i svingen sa...

skru ivei, Guri, da går det så fort å få dem opp på veggen når Handyman kommer hjem:) Skikkelig system i rotet, ser jeg, det er bra:)
Heia Guri stå nå på, det nye kjøkken vi venter på;)

Klæm Trine:)

Datt sa...

Så spennende det blir, gleder meg til å se! Og flatpakker er jo litt morsomt da, liker de jeg! :)

Evy-Ann sa...

Yep, du er ganske rå på denne skru-sammen-greia,og eg synes Mr. Handyman er ganske heldig, eg, ikkje mykje att til han gitt :-)

ide-puffen sa...

Se der ja, skikkelig handywoman du også. Litt mer jobb med alle de delene der enn med mitt lille prosjekt. Stå på, gleder meg til å se det ferdig.
God natt fra meg
Randi

Seksti delt på fem sa...

ikke skru på deg senebetennelse eller noe nå da! Gleder meg til å se resultatet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...