søndag 15. mai 2011

KJØKKEN

Handymannen har kommet hjem,
og tatt over arbeidet der jeg slapp....

Bruksanvisningene henger klare på veggen.
Her skal det gjøres riktig med en gang :))



Stakkars rare mann (og kone).......
Av alle merkelige ting
finner de på å pusse opp et skjevt og skakt
FJØS!!!


Det lille vinduet på veggen,
(som egentlig er alt for langt nede
til å kunne se gjennom det på folkvis)
blir til en flott plass å sitte på synes Nr 3 ;)


Og koooose (?) seg sammen med katten ;)
Usikker på om katta er enig.....


Nå er det litt rørarbeid som står for tur,
og Handyman skrur og skrur ;)

SLIK GÅR NO DAGAIN :))

Ha en flott søndag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Dette blir nok flott :)
Gleder meg til å se når dere er ferdig. :)
Synes det er utrolig artig at dere faktisk bor i et fjøs.
Tror ikke det er mange fjøs som er
gjort om til bolig.
Butikker og resturanter ja men bolig det er nytt for meg.
Helt herlig.
Enig med nr 3 jeg, flott sitte plass i vinduet. :)
Hvordan ble ideen om å bosette seg i fjøset?
Ønsker deg en fin,fin dag!
Klem

G-A sa...

Kreativt å pusse opp et fjøs :-) Blir spennende å se fortsettelsen. Nr 3 har da en flott plass, katten så litt tvangskost ut (hehe)

Mamsens hus sa...

Hei igjen :)
Så hyggelig at du vil følge meg, setter stor pris på det! :)
En herlig historie om hvordan dere kjøpte det.
Du kan jo ha et innlegg om dette?..
- og helt enig, man må ikke gjøre som alle andre.
Synes det er utrolig spennende med mennesker som tar litt andre valg enn alle andre. ;)
Klem

Anonym sa...

Dette blir nok veldig bra tenker jeg! :)
Alltid gøy med prosjekter, men særlig når man blir ferdig! :)

Ha en flott søndag...
KLem

Tovepia sa...

Det blir så lekkert og fint, atte!!
Kos dere videre med skruing og kattekos;) Klem fra meg;)

Pia sa...

Lykke til med fjøsoppussing!

Datt sa...

Handymen er så greie å ha til slikt! ;)

Mormorfarmor Inger sa...

Ser ut til å bli kjempeflott i fjøset deres! Ikke stille i fjøset der nei ;)

Seksti delt på fem sa...

Ku-kjøkken, det blir bra :D Du får bare bøye deg godt ned da vet du, når du skal kikke ut. Og jaggu ser det ut som du harkommet godt i gang også! Handy-dama.

Randi sa...

Åå,nå blir det kjøkken ja! Jøje meg for et kaos når det står på! Men så herlig det bli etterpå når det er ferdig!! :D Man må bare holde ut:) Her har vi hatt en alternativ 17 mai ja, men har kosa oss veldig! :D Kjempefine navneskilt du har laga! Fikk lyst til å brodere nå!! :) KLEM.

Gunnhild sa...

gleder meg til å se dette kjøkkenet altså!!
haha, digger kattebildet!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...