torsdag 19. mai 2011

TELEGRAM

Aller først må jeg få takke
for et fantastisk innlegg i går.

Ble både varm og kald (og ørlite rørt) da det
gikk opp for meg at innlegget handlet om meg!
Kjempestas!!
Ta en tur innom henne og sjekk ut den fine bloggen hennes :)


Så over til telegrammet mitt.
Nå til dags er det ikke så veldig vanlig å få telegram lenger.
Det var nok mer vanlig i det ville vesten,
og det er også derifra det kommer :)

Fra min gode venn
Morgan Kane


Hehe........ ;)
Av alle fantastiske ting fikk jeg som abonnent
en bagasje-tag
med i den siste bokforsendelsen,
med bilde av Mr Kane selvfølgelig :)

Det er sånne ting som gjør det
verdt å abonnere på noe.............. ;)


En helt fantastisk "egna-ting" ;)
Vel er jeg fan, men om jeg er riktig så blodfan
 at jeg bruker den er jeg litt usikker på ;)

Er det virkelig mulig???
Hvem er det som sitter og finner på at sånne ting er kjekke å ha???
Noen mennesker har nok litt for mye ledig tid.........
Er det flere som lurer??

Ha en flott torsdag :)

Klæm Guri :)

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Ja, det er jeg så enig i, Guri:)Du får gjemme den til en tur med venner og late som om du seriøst synes det er en nyttig ting:) Fest den til kofferten, artig da:)
Vi bestilte et trikseboard (rullebrett, altså, just in case;))til eldstesønnen en gang for mange år siden:) Da det kom, var det et fingertrikseboard, skuffelsen var stor. Det sto det ingenting om i annonsen, det var billig da;)
Opplevelsesrik 17. mai da, klærne er det bare å kaste, alternativet kunne vært å vaske dem i White spirit, men like rimelig å kjøpe nye:) Hadde jo vokst ut av dem neste år allikevel;)
Bra du fikk tatt bilde før ulykken;)

Klæm fra Trine:)

Skjerstad sa...

HM ... Jeg tror ikke jeg har gått rundt med den på bagasjen , men det var jo litt ARTIG ;)
Kos deg i dag Guri , med Morgan Kane i sola kanskje ? :)

Klem fra Janne :)

ReVinyl sa...

Bare hyggelig!!

OG takk i lige måde ;) Klæm

Bondekona sa...

Jo, hallo!
Klart du må henge den på bagasjen din!
Stilig.
;)

Tovepia sa...

Denne hadde jeg helt klart satt på bagasjen!!
Skal si gutta boys var uheldig den 17.:O)))
Jeg er havnet på Skarsøya, og det regner til gagns i skrivende stund..men håper på oppholdsvær imorgen;)
Klemmings fra meg;)

ide-puffen sa...

Klart du må ha den på kofferten. Og gjerne en slik amerikakoffert he he. Morsomt da.
Og stakkars deg med finklærne til gutta. De må ha vært utsatt for en tornado borti vegen...minst :))
Hei hopp

Whitebite sa...

hellau! hur er livet i fjøset?!
jajaja klart den må på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...