mandag 2. mai 2011

HVORFOR MENN FÅR HUKOMMELSSVIKT.....

Her en dag kom det et lite hjertesukk på e-post
fra min kjære Handyman.......


(hentet fra Google, og har ingenting med dette å gjøre
 annet enn at han var søt ;) )


Hvorfor noen menn får hukommelsessvikt:

Når konene våre sier
"de og de kommer på besøk i kveld",
så sier vi:
"Gjør de det?"

Da tror jeg de har en lov om at de må si:
"Jeg har jo sagt det tusen ganger!"

Og så sier vi:
"Det har du vel ikke!"

Sånn starter krangelen.......

"Jeg har sagt det!"
"Nei det har du ikke!"

Så tar hun opp alle de gangene
du ikke har husket ting og tang......
Så for å unngå bråk,
sier vi bare:
"Å det har jeg glemt."

SELVVALGT HUKOMMELSESTAP!!


(sagt av Generalen i Billy)
Hilsen Handyman......... eller hvem jeg nå er...........

4 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

been there, done that;)

Klæm fra Trine:)

Skjerstad sa...

Ha ha :) Kjent sak , kjent sak ;)
Klæmma i flæng !

Shy sa...

Dette var veeeldig kjent ja :)

Bondekona sa...

Hehehe...
(og tenk å ha en mann som sender epost..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...