lørdag 14. mai 2011

TOTALT UNYTTIGE TING MAN SAMLER PÅ

JEG ER EN SAMLER!!

Det er bare å innrømme det først som sist.....

En av de mest unyttige tingene jeg samler på er nok
10 øringer

De kan ikke brukes til noe lenger,
og tar egenlig bare opp plass......


En stund siden jeg hadde opptelling i samlingen,
men tror det var mellom 3000 og 4000 stk der da ;)

Så funnet fra i går er et kjærkomment tilskudd.


Egnet til pengeoppbevaring??


Samler du på unyttige saker????

Ha en flott lørdag :))

Klæm Guri :))

13 kommentarer:

Bondekona sa...

Nja...
Men har fremdeles min serviettsamling fra barndommen intakt oppe på loftet. Og glansbildene.
Men har jeg begynt å samle på noe nytt?
Garn. Stoff. Brødsmuler.
Støv. gress på plenen...

Tovepia sa...

Stilig!
Det kan se ut som jeg samler, men gjør det ikke:O) Har faktisk noen 10-ører selv som jeg håpet å få en ide om å gjøre noe med;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Datt sa...

Hihi, 10-øringer, herlig...

Møkster Bu- sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Møkster Bu- sa...

Å ja. Men har bestemt at det får jeg lov til. Gleder i livet.

Mormorfarmor Inger sa...

Samler på masse unyttig, og en sjelden gang kommer det til nytte! Man vet aldri!
Har også en del 10-øringer og andre gamle mynter. Og lurer litt på hva jeg skal med dem, men man kan ikke kaste penger, kan man vel?

Go' hælj fra Inger

tulipa sa...

:-) Jeg og har en stor glasskrukke full av 10-øringer!! Må jo ha det!
:)

Frøken Lysegrøn sa...

Eg sa,lar på gode ord og komplimenter...Eg samlar på postkort og teikningar :o) Heime hjå mamma og pappa har eg samlingar av viskelær, serviettar, fine ark og gamle blader, bøker frå Tuppen & Lillemor og Starlet klubben. Hadde også ei str samling av gamle bruskorkar, men dei kom til nytte i eitt strikkeprosjekt...i grunn tenker eg at mamma nok er meir samlar enn det eg er. Ha ein fin kveld :o)

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Samler ? Ja, men ikkje på tiøringer :)) Kunne tenke meg å samle på 1000-lapper !! he he.

Mønsteret på desse strikkasokkane "ser" vanskelig ut, men er ikkje så vanskelig.

Men du så vanskelig det må vere å kjøre sykkel ! Å sikker kjempeartig. Bestemora mi kjørte moped ! Alt for lenge, i følge pappa :)

No skal eg ete Lindstrømsbiff, høre lydbok og strikke meir "vanskelig" mønster !

ha ei riktig god helg du og dine på Veiholmen !

klem

Whitebite sa...

samler på sko. og støv.

Whitebite sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Tenkte på deg da jeg så denne: http://epla.no/handlaget/produkter/222146/ :)

Gunnhild sa...

jeg samler ja, på alt som er fint, rart, stort og i veien ;)
men du og du så GØY!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...