onsdag 18. mai 2011

HVOR "UHELDIG" KAN MAN VÆRE????

Som de aller fleste vet var det
17 mai i går :)
Og ungene ble pyntet for fest
etter alle kunstens regler :))
(litt vind på Veiholmen i går)


Midtveis i skolefeiringen kom det inn to gutter
som hadde vært skikkelig "uheldige".......

De hadde gått seg en liten runde,
og da hadde tilfeldigvis et malingsspann
"blåst ned fra en hylle"
og ut over begge guttene ;)

Ja særlig.............

Slik så buksa til Nr 2 ut........



og slik var skjorta.

Dere kan kanskje forestille dere
hvordan han så ut i
ansiktet og håret.........
(fikk fjernet det meste)



Dressjakken til Nr 1.........
Buksa hadde fått fine flekker den også.



Fint med litt ekstra skokrem ;)

Det ble en tidlig tur hjem for alle guttene,
og Handyman sørget for white spirit-vask..........



mens jeg og Nr 3 ble igjen
for å sjekke loddtrekningen.
Og bra var det,
for vi vant nemlig denne blomsteroppsatsen!!!
HURRA!!!


Alt i alt ble det en minneverdig feiring,
som vi nok vil huske noen år ;)
Klærne er det ingenting å gjøre med,
i alle fall så gidder ikke jeg å gjøre det :)

Håper dere hadde en flott feiring :))

PS Om det er noen som er interessert i å kjøpe navnebilder,
så send meg en e-post: guri.otnes@gmail.com
så snakkes vi :))
Klæm Guri :)

18 kommentarer:

Millemilla sa...

Å nei, og nei. Så uheldige de var da. Regner med at denne 17.mai`n blir huska på i lange tider ja.

Fint plaster på såret å vinne en så fin oppats da;-)

Siri sa...

Aiai - dette var ikke gøy. Fikk dere av alt?

Fin blomsteroppsats, da - heldig med den.

Balansen var i orden :-)

Shy sa...

Oj, oj! Eg lurer også på om de fekk fjerna all malinga?

Guri sa...

For klærne er alt håp ute, men Nr 2har bare litt maling i håret igjen ;)
Enten må man le eller gråte når slikt hender, men dette var egentlig bare til å le av :))
Hva blir det neste liksom....??

Bondekona sa...

Oioioi,
ja, det var da maks uflaks.
Hvordan i alle dager kan det ha skjedd..?
:)

Kristin Kreativius sa...

Oi da! Har du fått noen annen forklaring på hvordan dette skjedde egentlig? Eller tror gutta at 'malingsbøtte blåste ned' er god nok forklaring? :D Nei, hva skal man gjøre da??? Blir sikkert en artig historie til guttas konf!

Fin dag til dere:)

Pia sa...

Huff, man vet jo ikke om man skal le eller grine av den malinga...Og så på alle penklærne....Ja, ja...

ReVinyl sa...

Huff og tytti!! Tenker det var mange følelser på en gang som gikk igjennom kroppen da...

Det var de klærne liksom...

Grattis med blomster da ;)
Fin dag te dæ!

Mormorfarmor Inger sa...

Hællemåne for en kraftig vind dere måtte ha!
Bra det ble en flott premie da. Og neste år er sikkert klærne for små allikevel. Trøst, trøst...

mimmi-leone sa...

Hi, hi...litt av en forklaring, fantasien i orden:-))
Husker selv hvor spennende det var med maling da jeg var yngre.

Synd med klærne, håper du fikk det bort.

Unknown sa...

Åh, kjære vakre vene... Jeg hadde jo tilta totalt...

Skjerstad sa...

Å hjelpe meg ! Hadde blitt ganske stressa med det samme , men så hadde vel jeg som du - bare ledd av det hele ;) Blir en artig historie og fortelle barnebarna ;)
Nydelige barn i fin 17. mai stas :)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Huff Guri......
Men blomstene ble nesten plaster på såret da :)
Måtte innom å sjekke om du virkelig blogga om hendelsen,Syntes du tok det med fatning da gutta kom springende full av maling. Jeg må si som Kari...æ ha komme te å tilta :)
Klem fra Hilde :)

hobbyvimsa sa...

ååå NEI!!!

Ynskyld at jeg ler,men dette er noe min sønn kunne ha gjort/eller kommer til å gjøre en gang.Tenker det var en frustrert mor i fjøset i går:)

Ikke gøy,men kommer til å bli en god historie som vil følge guttene dine:)

Ha en fin onsdag!!

Klem Linda:)

Elin sa...

Ojojoj..sååå uheldige gutter.. jada.. dette blir nok som du sier en 17.mai som ikke går i glemmeboka så lett ja. :-D
En fantasifull men dog dårlig unnskyldning, og gevinst i trekningen. :-)

Håper dere får mang en latter over denne dagen senere.

klem
~elin~

Anonym sa...

Huff og huff, så uheldige gutter! :/
Også på selveste 17. mai.
Jeg hadde blitt super stressa hvis det hadde vært meg.. hehe... Men, det er jo bare å le av det!
Gøy med blomstene da :) Håpe på bedre hell neste år.

KLEM

La luz del norte sa...

Oi-oi-oi! Dere kan forhåpentligvis le av det senere og bruke bildene når gutta skal konfirmeres, for da kan man jo tillate seg litt artig mimring underveis i talene... :) Flott at dere vant så fin premie, da! :)

Ha en fin uke videre!

Klem fra meg

Randi sa...

Hehe/Huff! Både kjedelig og komisk på en gang! Bra du vant premien da ihvertfall;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...