tirsdag 3. mai 2011

PÅ TUR OVER FJORDEN

I går var jeg en snartur til
Kristiansund
i et fantastisk maivær :)

Tok noen bilder på fergeturen
over Edøyfjorden
(fra Sandvika på Tustna, til Edøya)




Langt der ute
i alt det blå
kan vi skimte flate Smøla.



Ferga går midt i Trondheimsleia,
så det er en del båttrafikk.



Noen enslige skyer hviler over Edøya.



Ved fergeleiet ligger Edøy Gamle Kirke.
En steinkirke fra ca. 1190.
Det var her jeg og Handyman giftet oss i 2007 :))


Ta dere gjerne en tur og opplev Smøla i solskinnet :)

Ha en fantastisk flott tirsdag :)

Jeg skal skru kjøkken ;)

Klæm Guri :)

9 kommentarer:

tulipa sa...

Smøla ser ut som det er verdt et besøk ja. Har aldri vært oppi i de traktene der.
Gleder gleder meg til å se kjøkkenet!
Skru i vei!
:)

gult hus i svingen sa...

fine bilder i vakkert landskap, Guri:) Kristiansund er da en herlig by, fish and chips nede ved fjorden:)
Skru kjøkken du, vi gleder oss til å se resultatet:)
Ha en flott dag, Guri:)

klÆm fra Trine:)

Kristin Kreativius sa...

Nysellige bilder:) Fikk veldig lyst på en båttur nå!!! (så framt at været er slik som på de bildene der:)) Vakker kirke!!! Og så tipper jeg at dere var et vakkert brudepar:)

fin dag Guri! Klæm:)

Shy sa...

Kunne godt tenkt meg ein tur til Smøla. Kristiansund er iallefall vakkert!

Stinemorღ sa...

Flotte bilder!
Jeg savner havet..... ;)

klem

Datt sa...

Vakkert, jeg elsker kysten altså! :)

hobbyvimsa sa...

Herlig og forfriskende med en tur på vannet,nydelige bilder:)

ha en fin uke!!

Klem linda:)

Gunnhild sa...

aaaaahh..hæmlængsel!!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Fikk litt hjemlengsel jeg...
Dere har jo fin utsikt i fra Smøla. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...