mandag 16. mai 2011

HVA SKAL MAN GI???

Når man har unger
er det nå en gang slik
at de blir bedt i bursdager
til vennene sine.

Da dukker spørsmålet opp:
"Hva skal man finne på i gave??"

Leker har de fleste unger nok av,
og penger er litt kjedelig,
i alle fall til de minste......

Nr 3 var bedt i to bursdager denne helga
og jeg tok derfor og broderte
navnebilder
til jubilantene :)


Litt broderistoff,
alfabet funnet i den store verdensveven,
litt broderigarn,
gamle loppisrammer
og litt spraylakk..........

Fiks ferdig gave :))


De ble i alle fall godt mottatt :)

Ha en flott mandag før den store is-dagen ;)

Klæm Guri :)

15 kommentarer:

Seksti delt på fem sa...

Skjønner godt at gavene slo an, det er jammen ikke ofte man ser sånt i gavehaugen! Bra innsats!

Bondekona sa...

Så flott!
Så flinkt!
Og så bra tips!
:)

Skjerstad sa...

Nydelige broderier :) Det alfabetet der var fint . Verdensveven er god å ha du ;) Har et minne som de kan ha med seg hele livet de barna der nå , KOS ! Du er flink med nåla GURI

Klem fra Janne :)

Karipia sa...

Så flotte gaver.
Alltid moro å både gi og motta gjemelagde gaver.
Jeg lager også mye hjemmelaget når lilegutt skal på bursdag og det blir alltid godt mottatt:))
Ha en flott nasjonaldag på Veiholmen.
Jeg har faktisk aldri vært på Smøla og Veiholmen og har bestemt at dit skal vi i sommer når vi skal feriere på Tustna:))

Datt sa...

Så god idé da, og så søtt resultat! :)

Stinemorღ sa...

En smart gaveide!

Det blir fort mange bursdager i løpet av året... - puh! :)
Jeg har også strikket tøfler og pannebånd når jentene skal i bursdag, de ble også godt mottatt!
SÅ kose atte :)

Mormorfarmor Inger sa...

Så fiiiine! Tar du opp bestilling tro? Kunne tenkt meg og kjøpt noen sånne av deg! Hvis du gjør send meg en mail pliiiis (iaarklau@online.no)

Go' 17. mai fra Inger

Anonym sa...

Henger meg på Mormor - om du tar imot bestilling så vil jeg gjeeeeerne ha - opptil flere!! :-))

Knallfine!!

Linda :-))

Tovepia sa...

Så flotte gaver å få!! Dette er jo en gave for livet.
Ha en fin morgendag, klem fra meg;)

Anonym sa...

Jøss -dette var jo en kjempeide!! For noen herlige gaver du har laget. Synes de var superfine, jeg. Heldig dem som får en gave med omtanke bak.

Håper du får en fin 17 mai!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Herlige gaver:)

Klart du må ha bjelle på sykkelen:)Vimsemannen ble veldig glad for den:)

Ha en fin 17 mai feiring;)

Klem Linda:)

Elin sa...

Så kreativt og flott! Som alltid litt misunnelig på de som får til sånt.

Ha en fin dag i morgen!

klem,
~elin~

Elisabeth, innerst i veien sa...

Må være flott å få noe som noen har lagt tid og sjel i, framfor all plastikken.

Ha en super 17. mai!

Bringebær sa...

Så koselig å se at det finnes flere broderientusiaster der ute! Nydelige skilt...Jeg er også bitt av broderibasillen, rekreasjon og kreativitet på samme tid! :)

La luz del norte sa...

Det var jo virkelig fine gaver. Sikker på at de ble godt mottatt og kjempefint å få noe som noen har laget selv!! Du er flink!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...