mandag 26. september 2011

EN SOMMERFUGL


Litt oppussing av møbler har det også blitt tid til i sommer.........


Disse to settbordene stod i Fjøset da vi kjøpte det.
Stilige små bord med artige bordbein......


Bordplatene var litt slitte,
med gammel lakk som skallet av........


Pusset bordplatene litt og malte dem i en lys turkis farge.
Brukte noen servietter og litt decoupagelim
og vips så var bordene ferdig pyntet :)


De kommer til å få sin plass på nystua
som snart er ferdig!!!!!

Handyman jobber som en HELT for tia :))


Har du pusset opp noe i sommer???

Ha en fin start på en ny uke :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Wau, hvor er de blevet flotte.
Ønsker dig en god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

Randi sa...

Så fine de ble!! Vi pussa opp kjøkkenet i vår, så i sommer har vi hatt pause!! :) Håper det blir en fin dag i fjøset! KLEM.

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Så fine bordene ble,likte farge kombinasjonen.

Nei jeg har ikke pusset opp møbler i sommer.Vi kjøpte helt nytt hus som har en del feil og mangler (Faktisk taksert til 600.000).Etter min mening er det idioter som har bygd huset:)Så sommeren har godt med til venting og papir arbeid for å få ferdig stilt dette.Gleder meg til alt er ferdig,og vi kan gjøre moro ting på huset vårt...

takk for gode ord fra deg,ja husmor ferien skal nytes i dag..Luksus å bare stelle seg selv,og slippe barne mas,men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel til å savne disse småtrolla mine:)

Nyt ny uke med dine:)

Klem Linda:)

gult hus i svingen sa...

De bordene er kjempefine, Guri, gleder meg til å se stua ferdig:) han står på handy altså, også du og da:) Flinke er dere som pusser opp et helt fjøs til bolig...imponerende:)
Husker ikke om jeg har pusset opp møbler jeg, har sikkert det;)

klæm Trine:) Rægne her no, einn der?

Hilde sa...

Så fine bord. Morsomt med sommerfuglpynt på :)
Masse oppussing her i sommer, men det var jo romoppussing da. Litt møbeloppussing ble det tid til, og planene er mange. Så får jeg se hva jeg rekker. Åj, meldt fint vær langt fremover, kanskje det blir litt møbelmaling ute til helga? Er jo litt kjekt å kunne gjøre det ute :)

Shy sa...

Fine!
Har pussa opp eit rom, mala tak på stua, no står trappa for tur!

AvMeg sa...

Bordene ble jo som nye :-) Ja, jeg har pusset opp en bokhylle og fått trukket om en stol. (Jeg gjorde ikke det siste :-)
Fin dag til deg :-)

Bondekona sa...

Så fine de ble!

JA, det har jeg nok.
:)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Så fiiine de ble!! Hadde jeg aldri kommet på... Morsomt å se barndommens møbler med ny vri!
Og gleder meg til å se bilder fra nystua! Flink handymann du har!

Camilla sa...

De ble skikkelig fine, digger sommerfugldekoren! Du er flink :)

Gunnhild sa...

knallfine bord!!
om jeg har pussa opp, ja det har jeg sannelig ;) ..og jeg skal holde på leeenge enda!
evighetsprosjekt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...