søndag 25. september 2011

MEINER


I går kom det pakke i postkassen til oss i Fjøset :)

Det var den godeste PETRINE som hadde sendt den.
Jeg var så HELDIG å vinne en konkurranse inne hos henne tidligere denne uka :)


Hvem var det som tittet ut av konvolutten??



Jo det er den skjønneste lille MEINER :))



En herlig liten kar som straks hoppet opp i fjøslampa 
over kjøkkenbordet for å se seg litt omkring :)



Han måtte også en tur opp i trappa, til stua på loftet, 
for å se hva Handyman gjorde der oppe ;)



En herlig nysgjerrig type som jeg har en følelse av at dere vil se igjen.
Han har en tendens til å legge seg borti ting..........



Tusen takk Petrine :))
Jeg håper Meiner vil trives her ute i havgapet :)

Ha en flott søndag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Berre Kristin sa...

For ein artig type då, heldig du er!! :)

Shy sa...

Gratulerer!
Eg har ein liten Petrinefigur eg også. Ho Petrinedama er dyktig. :)

Hilde sa...

For en kul type! Jeg kan se han er en slik som legger seg borti ting, ja ;)

Elin sa...

Så fin Meiner! Gratulerer med ham i hus. :-)

Mormorfarmor Inger sa...

Å det var en artig fyr! Han så veldig lur ut, så du må nok regne med noen hyss!!!

Synøve sa...

Herlig type:) Gratulerer!! Skjønner ikke helt hvordan folk får til å vinne på slike lotteri..... er visst ikke min greie det der;) Denne uka blir Tingstuo åpen onsdag, blir bortreist denne helga også.... Røros og litteraturfest lokker sjø.... Men SÅ blir det nok roligere framover:)) Fin søndag til deg og dine!

Tovepia sa...

Du er heldig som har Meiner i hus; petrine lager de herligste personligheter, så jeg regner med han vil dukke opp i ny og ne ja...han vil vel meine noe om det meste;)

Anonym sa...

For en hærlig fyr. Vil tro det blir liv med den karen i huset. Gratulere :)

Bondekona sa...

Kul type.
Ser ut som han passer rett inn i det kule fjøset.

Whitebite sa...

stilig, ser ut som en aktiv kar!

Petrinetrollmor sa...

Så kjekt at han har kome fram til dokke og ikkje rota seg vekk !

Limte posen godt, så han ikkje skulle stikke den ullete munnen ut og meine at han skulle til Syden eller ein annan stad. Ein veit aldri med den fyren.

Ser han er i full aksjon allereie !

Kjempekjekt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...