fredag 23. september 2011

VRANGLÆRE


I vår familie går det i diverse frokostblandinger, 
både til frokost og kvelds.
Multi Cheerios kjøpes det også, og jeg synes det var kjekt da jeg oppdaget at de skulle lære oss litt om det norske dyrelivet :))

"Visste du at!!
Norge har mange fantastiske dyr, men visste du dette?
Se spennende dyrefakta bakpå pakken."



Med friskt mot snur jeg pakken......

Mot meg brøler den rareste elgoksen jeg har sett i hele mitt liv :-O

Er det en mutant eller har noen blingset litt????

I mine øyne ser det ut som en praktfull kronhjort.........
(Men jeg ser nå ganske dårlig da......iallefall på et øye......)


Hvor er kvalitetssikringen på det som blir sendt ut i butikkene???
Det er ikke rart at ungene blir litt sinnsforvirret av og til ;)

Ha en forvirringsfri fredag :)

Klæm Guri :)

14 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Godt med info om dyr, men den bør iallefall vere riktig, ja! Det er mange barn som veit for lite om dyra, men endå verre vert det dersom informasjonen er feil. Kanskje du må skrive eit brev til dei med eit bilete av ein verkeleg elgokse. ;)

Vores have sa...

Hejsa Guri.
Måske er det forkert info de viser på pakken......men flot er den.
Ønsker dig en god fredag.
Knus Hanne Bente ♥

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, for en tabbe! Du bør sende en mail til produsenten. Dette er jo skikkelig flaut for dem.

ReVinyl sa...

Hehe...nå er ikke jeg ekspert på mangfoldet av dyr i naturen vår, men selv jeg kan vell se at dette blir feil.

Ja, til kvalitetsikring!!

Send mail som Elisabeth skriver, så får du sikkert en mengde gratis forsyning av frokostblandinger fremover...

Kos dæ i hælga da Guri! Klæm Siw

Tovepia sa...

...og til og med står det fantasiske dyr..ikke fantastiske!!!..sa lører'n:O)))
Kos dæ masse i helga, kanskje egg og bacon??

Tovepia sa...

Hoho, lærer'n!!..her må jeg skjerpe meg:O))

Bondekona sa...

Åhr, så provoserende!
Kjenner at jeg blir så irritert!

Berre Kristin sa...

Den der var jo heilt skivebom då! Eller evt. frokostblandingsbom....;)

Elin sa...

Er det mulig!!? Hau! Så irriterende! Slike ting skulle jo ikke vært lov!

an-magritt sa...

Takk for gratulasjoner, vennen!
Ha en fin helg!

Whitebite sa...

ok, der var det slutt på cheerios for vår del!!

forbaska teite folk!!

Seksti delt på fem sa...

Hahaha, snakk om å drite seg ut *knegg* Du får sende en e-post til Nestle ;)

Astrid sa...

At ungene blir forvirret? Jeg tenker det er en og annen voksen som aldri har sett annet enn måker, spurv og rotter som gjerne blir litt forvirret også jeg... ;-)

Line Kristine sa...

Det er den snåleste elgoksen jeg har sett i hele mitt liv... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...