fredag 2. september 2011

EDDERKOPPER OG SOL


Etter direkte inspirasjon fra
måtte jeg bare brodere dette :)

Kjenner det kryper litt ekkelt nedover ryggen når jeg leser dette ;)



I går var det en flott sen-sommer-tidlig-høst-dag på Veiholmen :))
Sol hele dagen og behagelig temperatur.
Deilig å være hjemme alene da og bare nyte stillheten,
 en kopp te, ei god bok og seff strikkinga :))


Utpå ettermiddagen var det like fint,
og Nr 3 tok seg en liten solings etter middagen :)


Her holder hun på å lage issuppe ;)
Det var visst knallgodt!! 


Det er spådd like fint til i dag også, og jeg gleder meg allerede :))

Ha en flott dag der du er, og nyt sola om du kan :)

Klæm Guri :)

15 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Herlig den der ja:) Er ikke redd for edderkopper jeg, men svigerinna mi har fått behandling for det:) Nå greier hun å se bilde av en edderkopp..uten å hyperventilere:)
Nr 3 er en nytelsesjente, ser jeg:) Kunsten å slappe av og å være krestiv:) Det deilige været vedvarer, jipppi, d e godt å levva:)
Klæm Trine:)

Hilde sa...

Åh, det er sant, ja! Ikke gøy å lure på hvor den har tatt veien...
Ha en fin fredag!

Berre Kristin sa...

Haha, så tøft!! Den gjorde seg som broderi også, den der;) Kjenner frysebygene...

Tovepia sa...

Ser ut som dagen skal bli toppers..litt kaldt ennå;)
Tøff tekst, ekkel tanke:)
Kos dæ, klem fra mæ;)

Synøve sa...

Morn - her har vi hatt frokost i solveggen - man må nyte det som nytes kan:) Artig det edderkoppbildet, her hos oss kunne man ikke bodd om man var på det stadiet for å si det sånn......Klem:)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Nyt det - her er det grått og surt. Kult bilde du har brodert, assa! Og forresten, fjortissen har stukket av med "Ikke mas"-bildet jeg fikk i gi-bort`en din. Det står midt foran speilet hennes, og er det første jeg ser når jeg kommer inn på rommet hennes. Tror hun syntes det passet helt supert der! :D Skulle gjerne tatt bilde, men mobilen med kamera har tatt kvelden, og det har jammen kameraet gjort også! Argh!

Vores have sa...

Hej Guri.
Sjov broderi.....men jeg byder mig ikke om "de små langbenede fyre".
Sød lille pige.
Ha´en god fredag.
Knus Hanne Bente♥

Hjertedamas blogg sa...

Heisan!! Jeg er nok mer redd for mus enn for edderkopper. Dem killer man!!!!!! Ha en flott dag!! klemz Grethe

Elin sa...

HATER edderkopper, så det var et "midt i blinken"-broderi som fikk nakkehårene til å reise seg og blikket til å heves. :-D

Flotte sommerdagpåhøsten-bilder.

Ha en flott fredag.

:-)

klem
~elin~

Shy sa...

Stilig broderi!
Det har vore nokre fine dagar her på vestlandet også, men til helga vert det normalt igjen; REGN!
God helg uansett ver!

Trollmora sa...

Æsj jeg hater edderkopper, men ingen fobi altså..... men fy de er ekle! :)

Hjertebank sa...

Hehe ;)

Mormorfarmor Inger sa...

Tøft broderi! Jeg er ikke redd for edderkopper, men er i veldig veldig nær familie med ei som er....
Oi - mens jeg skriver her kommer det melding fra ho Guri. To sjeler i en tanke!!!

Go' hælj og klem fra meg!

Ingrid Tunheim sa...

God helg til deg også, med eller uten edderkopper. Jeg venter på regnet som skal komme i morgen, men det er jo ingen bombe i Rogaland.

Whitebite sa...

grøssss!!!
er ikke så god venn med edderkopper..
men kult broderi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...