tirsdag 27. september 2011

UVÆRET KOMMER.......


Det har vært litt vekslende værmeldinger for 
Nordvestlandet denne uka,
og i går kom det en FLOING inn fra sørvest.....
(floing betyr noe sånt som kort og heftig regnskyll med kraftig vind)

Himmelen er utrolig fasinerende når dette skjer :)

Under her ser dere fronten på floingen.
Blå himmel foran og tunge regnskyer som ruller framover.



Mørk og dramatisk himmel.........


Nede på havet ser dere regnkanten komme rett imot.


Plutselig kom regnet!!!
Og vinden!!!!


20 minutter etterpå
kommer det sol og blå himmel igjen :)


Som dere ser har vi en fantastisk utsikt
fra den nye stua vår :)

Ha en heftig tirsdag :)

Klæm Guri :)

6 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Super flotte billeder.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

gult hus i svingen sa...

Fine bilde fra en skikkelig "floeng":)
Nå har du falt ut av bloggrollen igjen:) F... altså, må jo lete etter deg, Guri:) Blir så tungvint etter hvert, håper blogger tar seg sammen igjen:)
Ha en herlig dag i været dere også, og nyt utsikten i pausene:)

klæm Trine:)

Berre Kristin sa...

Stilig å sjå! Veret kan vera dramatisk nok, ja! Trur me hadde ein slik floing her også i går, men ser ikkje så langt her mellom fjella, så blir ikkje advart før den er rett over oss;)

Mamsens hus sa...

Så flotte bilder. :):)
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
Det kommer nok ikke så mange slike innlegg fra meg for som jeg skriver i profilen min så er bloggen mitt fri sted.
Men nå følte jeg at det var riktig å lette litt på den`` rosa boblen`` ;)
Ha en fortsatt fin dag! :)
Klem

Whitebite sa...

wooow. kult.
Veiholmen ser ut som et værhardt sted :)

Shy sa...

Trur eg hadde likt meg på Veiholmen, men så "mykje ver"!!
Styggever kan vere flott også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...