torsdag 15. september 2011

STUETAK


Handyman er hjemme på fritørn 
og da blir det sving på hammeren igjen :)

Jovisst kan jeg slå i en spiker, men jeg er just ikke noen finsnekker ;)

Vi har lagt taket på stua på loftet.
Masse rare vinkler og kriker og kroker.
Vi har brukt taktro. Noe som gjør at det ser litt sånn gammelt og slitt ut - litt sånn låvegulvaktig ;)


I og med at det er litt lavt der oppe,
maler vi det hvitt for at det skal virke som det er 2.40 under taket (he he)  ;)


Medaljens bakside.....
(og ja - det blir tarkettgulv)


Nå har vi (les: Handyman) begynt på veggene :)
Fortsettelse følger.......

Ha en fin torsdag :)

Klæm Guri :)

6 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Det er et stort arbejde, men er sikker på at det bliver super flot.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

gult hus i svingen sa...

Det blir da bare så fint, Guri:) Kommer på besøk når stua er ferdig;)
Fin bakside av medaljen, synes jeg:) Så flink og handy du/han er;)

Klæm Trine:)

Skjerstad sa...

Ja ! slike MANNA liker vi :) Så flink han er . Medaljens bakside ? Syns det er fint jeg Guri ;)

Klemmer fra Janne :)

Unknown sa...

WOW!
Detta blir nok bra ja!
Glede meg te å sjå ferdig resultat :o)

Elin sa...

Dette blir kjempefint!! Bra dere maler det så det ser ut som standard takhøyde, slik at de som er skikkelig lange ikke ser hvor lavt det er...blir moro av slikt.. ;-))

Hjertebank sa...

Syns tak med masse vinkler er kult, men er nok arbeidsomt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...