onsdag 28. september 2011

EN PUFF


I sommer var jeg så heldig å få en del gamle møbler.
Dette kan du lese om her.
De var flotte og grønne/brune ;)

Ikke helt mine farger, 
men absolutt med oppussingspotensiale :)


Så i sommer har jeg tatt for meg puffen :)
Den ble malt helt hvit.
(Meiner så sitt snitt til å være linselus hi hi;))


Svigermor i nabohuset har vært så snill å sy nytt trekk til puffen :)
Diverse dongeribukser og annet stoff er brukt.


Under lokket har det blitt plass til 
en kjekt-å-ha-lomme.
Kjempekjekk plass å sitte i synes Meiner ;)


Denne skal få plassen foran godstolen min på stua,
og jeg regner med at det blir plass til noen broderisaker i den ;)


Blogger er fremdeles litt vrang mot meg i bloggrollen deres, 
men jeg er her fremdeles.....


Ha en fin onsdag :)

Klæm Guri :)

12 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Dette ble kjempe fint,lurt med den lommen...

Jeg elsket nå fargen som var på fra før også jeg da,har malt flere møbler her i den fargen:)

Nyt dagen:)

Klem Linda:)

Orlaug sa...

Hei på deg!
Takk for besøk på bloggen min, og for at du la att ein kommentar.
Vart kjempefin den puffen, so fine fargar på trekket.
Var noko kjent med dei nattborda, trur det står akkurat slike i gamlehuset på garden her.
Same farge òg, trur eg...
Fylgjer deg gjerne vidare!!

Trollmora sa...

Så flott det ble da! :) Virkelig! :)

Synøve sa...

Handlingskraft hos deg ser jeg - har masse gamle møbler i uthuset, men blir de noengang lekre og nymalte tror du???? Ja ja - man må ikke miste motet:)) Nå skal jeg ha ryddekveld i Tingstuo, regner ikke med at det kommer noen i regnet (!) så jeg får sikkert jobbe i fred:))) Snakkes....

Vores have sa...

Hej Guri.
Den er blevet rigtig flot.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Bondekona sa...

Så flott puffen ble!

Og så de fine nattborda, da..
:)

Synøve sa...

Èn kunde i dag- så det hadde vært plass til deg også:) Men den ene som kom hadde god tid og jeg hadde kaffe, så vi hadde det trivelig, og jeg fikk rydda på bakrommet:) Bedre lykke neste gang! Klem

Petrinetrollmor sa...

Suuper puff ! Stilig puffetrekk. Den blir nok kjekk å ha saker i, tenker eg. (og Meiner er på plass, den linselusa) Blir han for travel, er det heldigvis mulig å putte han ned i puffen og slenge på lokket:)

klem

Elin sa...

Stilig!! :-)

Mormorfarmor Inger sa...

Flott puff!!! Og heldige Meiner som er med på alt som skjer!!!

Whitebite sa...

såååå flink!!!

ReVinyl sa...

Kjempefine Guri!!

Tenk om jeg kunne kommet over noe sånt...Klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...