lørdag 3. september 2011

TRENING PÅ EN FREDAG


Som enhver kvinne med respekt for seg selv, og sin kropp,
har også jeg mitt utvalg av pent brukte trenings-DVDer liggende ;)

Disse hadde da Nr 3 oppdaget her en dag, og ville prøve å trene til en av dem.....
Vi fant ut at fredag var en fin dag, for da er det jentedag i Fjøset ;)

Yoga for Dummies ble den utvalgte DVDen.........
(her skal det inn med teskje ;))


Vi gikk på med friskt mot,
og det er slettes ikke enkelt........


å komme inn i den perfekte tre-posisjonen,
når man bare er 5 1/2 år gammel :))
Men hun skal ha pluss ++++ i margen for innsatsen! :))

Så sier dama på dvden:
"Hør på det kroppen sier........"

Hvorpå det kommer smått undrende fra Nr 3:
"Mamma? Kråppen min sie ingenting den........."
(da måtte vi bare le litt begge to, he he :)) 


Den ideelle tre-posisjonen....... 

Etter en stund ble det nok litt for krevende det hele for en liten kropp,
og hun observerte resten av seansen med en is istedet :))
Fornuftig vil nå jeg si........


Grunnen til at jeg ikke figurerer på bildene,
er nok at Nr 3 var mye mer grasiøs enn mora ;))
(og noen måtte jo ta bildene...ha ha ha........)


Ha en avslappende lørdag :)

Klæm Guri :)

10 kommentarer:

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Ja, man skal ikke kimse av sitt ansvar som fotograf!! Og det er jo en jennsgjerning at man er myyyye mykere i barndommen!
God helg fra fru trestokk! :D

Synøve sa...

Haha - artig bildeserie:)) Trimfaktorer forøvrig får du ikke kommentarer for fra denne kanten....
Her bakes det kafèmat -og den er ikke bare sunn ser jeg.... men; gi folket hva folket vil ha:)))Ha en super lørdag, det finnes jo enklere trim enn det dær da!

hobbyvimsa sa...

Ha ha!!Dette er et kjent fenomen for mange..Her i huset er både trenings filmer og apparater til pynt:)

Ja det er et dødninghode,bildet heter livet og døden i samme øyet,jeg liker det:)

Nyt lørdagen:)

Klem Linda:)

Synøve sa...

hei igjen - neste uke blir nok jeg å finne på Røros - ikke helt bestemt enda, men mest trolig - du skal få et hint om jeg mot formodning blir hjemme.....:)

Skjerstad sa...

He he , så artig å se :) Nei tre-posisjonen er ikke så lett å få til .Yoga er forøvrig veldig fin form for trening . Jeg går på yoga selv 1 gang i uka :) Har nå kommet til nivå 3 ;)

Ønsker dere en fin helg !
OOOOOMMMMM fra Janne ;)

Alexia sa...

oi. Jeg har ikke treningsvideoer jeg. Ser du hvor sløv jeg har vært...men nå er jeg jo i gang likevel!

Syns 5-åringen din var knallflink!

Berre Kristin sa...

Hihi! Hmm, kanskje eg må ta fram zumba-dvd-en min snart? Som eg har lånt av far min (!!!)...

Bondekona sa...

Veldig bra forsøk!
Fra deg også, regner jeg med?
;)

Hilde sa...

Tar en is, jeg også ;)
Ha en fin lørdag!

Fragmenter sa...

Haha, det her virket ganske kjent:-) Hadde en sånn zumba-seanse med Kaja for halvannet år siden med en trenings-dvd. Den ble gitt til fjorårets loppemarked:-) Herlige bilder av ei skjønn jente. Mye bedre med is enn med yoga, ja!
Riktig god søndag:-)
Klem, Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...