tirsdag 20. september 2011

NYTT SKAP


Vi kommer antakelig til å leve i et rent 
TEAK-HELVETE 
når vi blir ferdige med Fjøset.......

Dette skapet fant vi helga, 
da noen skulle tømme et hus for møbler :)
Verdens søteste og mest irriterende linselus var også tilstede under fotoseansen ;)


Med grønt glass i skapdøra............


 og gulltapet inne i skapet.
Det ser ut som det er polstret, men det er helt flatt ;)


Forseggjorte messingornamenter.......


Handyman kjøpte seg denne til truser og sokker og diverse ;)
Det kjekkeste var visst den låsbare skuffen øverst.........(he he)


Blogger er skikkelig ekkel med meg for tia,
men jeg legger ut innlegg til vanlig tid hver dag jeg :)
Får håpe noen fikser det snart.........

Løser kryssord med kulepenn,
og er stadig optimist....... ;)

Ha en fin tirsdag :)

Klæm Guri :)

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Blogger er ekkel, Guri:) Du dukker ikke opp i oversikten min en gang, nå må jeg sjekke om jeg har falt ut som følger. Du er ihvertfall i bloggrollen min, men der glimrer du også med ditt fravær;) Nok om det:)

Teakmøblene er fantastiske, synes jeg:) Skapet har mange artige detaljer, har bl.a aldri sett fake polstretapet før:)Kommoden til Handy har passe størrelse, men har han virkelig så mange truser/boxere og strømper? Og hva skal han ha i den øverste skuffen, noe som barna ikke skal ha tilgang til kanskje?;)

Ha en dag uten bloggeproblemer:)

Klæm Trine:)

Vores have sa...

Hej Guri.
Teak møbler er kommet for at blive- er blevet in igen.
Syntes at sådanne møbler har sjæl.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Skjerstad sa...

O my gud !!!! Et helt fantastisk teakhelvete ;) Så fin denne skjenken var .Smekre håndtak og tøft glass :) Gulltapeten var stilig også, har ikke sett noe lignende ;)

Blogger er rar for tida ja .
Jeg har ventet på innlegg fra deg denne uka, kom ikke inn før i dag .

Kos deg med dine teakfunn :)
Klem fra Janne

Berre Kristin sa...

Det skapet såg kjend ut. Trur farmora mi har noko liknande;) Skal du fiksa noko på det, eller ha det som det er? Eg er ingen interiørekspert, så har ikkje peil på kva som går;)

Seksti delt på fem sa...

Teak er kult, det! Jeg skulle gått for teak her hjemme, om jeg ikke allerede hadde flere møbler i gammel gulnet bjørkefiner (de to går nemlig ikke særlig bra sammen, begge ser kjipe ut sammen)

ha en god kveld!

Randi sa...

Fine teakmøbler!!! Jeg er også på utkikk etter en slik kommode. Skal på Lions låvesalg på lørdag! Håpe jeg finn noe stilig der! Men hvorfor kjøm du ikke opp i oversikten? Dårlig gjort! Gått glipp av mange innlegg her jeg! KLEM!!

Åpent^hus sa...

aj digg.
men tror jeg ville droppa fillerya under i det nye fjøset. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...