søndag 11. september 2011

OG SVARET ER.......


Det kom mange gode forslag på innlegget i går:
rompe, albueledd, pupper, armhule, bøyd kne (knehule)
og noen hadde gjettet helt rett :))

Ikke enkelt å lure dere nei ;)


Det var nemlig nærbilde av Handymans  albueledd ;)

(som dere ser arbeider han for fullt på loftet i Fjøset)

var de heldige vinnerne :))

De vinner en drømmereise til en sydhavsøy :)
Alt er inkludert. Det er bare å lene seg tilbake å slappe av.....
GOD TUR :)



Ha en avslappende søndag :)

Klæm Guri :)

15 kommentarer:

Shy sa...

Hehe! Rakk ikkje svare på denne eg! Men det gjer vel ikkje noko, eg har vore på den reisa mange gongar ;)

Langtvekkistan sa...

Jeeee! :o)

Men hva skal vel jeg på ei sydhavsøy som bor på ei fra før? ;o)

Berre Kristin sa...

Hihi;) Eg trykte meg ikkje inn til deg i går, for eg sat og åt då eg tok bloggrunden min på formiddagen, og var ikkje klar for fakta om rumpehår eller noko sånt;) Men ser jo at det ikkje var så graverande som eg trudde :P

Whitebite sa...

ja,det var jo det jeg mente!
;o)

Elin sa...

æsj, nå vant jeg ingen drømmereise bare fordi jeg ikke ville si det samme som de andre... usj..:-D

Tovepia sa...

Tjihi:O)

Hilde sa...

Å, den turen gleder jeg meg til! Tar på meg solbrillene og reiser bort fra det sure været her med en gang! Ha en fin søndag!

Vores have sa...

Hej Guri.
Sikke en flot præmie.....
Min blog er ikke tilgængelig lige pt. Onecom. arbejder på sagen.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Hanne Bente ♥

Mormorfarmor Inger sa...

Heldige vinnere altså! Misunnelig! Skulle ha herma allikkavæl..

Havfruen sa...

Hehe:) Her har det ikke vært kjedelig ser jeg:) Vært på hytta uten pc....
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Petrinetrollmor sa...

Oj ! Det er alltid ei fryd å titte innom deg. Elsker din evne til å finne fram det vi andre raser forbi !! Fluer, prinsessemage og andre kroppsdeler ! Hurra for Guri !

Håper du har hatt ei fin helg med eller uten bokstrikk ! I helga har eg holdt meg til lydbok. Mo Hayders Kuren, den er ekkel. Har lest boka før, med begge mine to hender:)

klem

Pia sa...

Juhuu! Det lønner seg med kroppskunnskap!

Unknown sa...

Det var jammen meg et misvisende bilde... ;o)

Fantastisk flott gevinst da :o)
Gratulera sååå masse te de heldige vinnerne!

Alexia sa...

Tihi!
Jaja, var jo nesten....

og forresten tror jeg du sendte premien feil- for drømmer om sydhavsøy jeg nå!


Ha en fin uke- jeg venter på serveren min skal komme opp og gå igjen.

gult hus i svingen sa...

Jeg har helt rett....som vanlig;)

Klæm Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...