mandag 19. september 2011

TILBAKE PÅ VEIHOLMEN


Da er vi vel kommet hjem igjen etter en vellykket tur til Trondheim :)
En tur på ungenes premisser.....

Vi var innom Vitensenteret og Vitenskapsmuseet.


Kikket på alle de rare skapningene utapå Nidarosdomen. 
Ruslet i gatene og kikket på alle de grønne bussene......


Spiste på Burger King, Peppes Pizza og Mac Donalds........

Ferie er å gjøre ting man ikke gjør til daglig ;)


Bildene er fra den flotte solnedgangen vi fikk da vi fikk landkjenning på Smøla i går kveld :)

Håper dere får en fantastisk flott mandag :)

Klæm Guri :)

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Ja, Guri, ferie er å gjøre helt andre ting enn man gjør til vanlig:)
Artig for voksne på Vitensenteret og på Museet da:) Deilig mat har dere spist også, ser jeg:)

Nydelig bilde fra en vakker solnedgang:)

Klæm Fra Trine:)

tulipa sa...

Godt med tur og godt å komme igjen til Smøla tenker jeg!
Du, i dag ble ikke innlegget ditt oppdatert på bloggrullen min. Frustrerrende det der, håper noen ordner opp i det snart!
Anbefaler deg å strikke den genseren, er skikkelig god. Men som ofte med Drops sine oppskrifter sitter jeg igjen med for mye garn. I str M har jeg 1 nøste alpaca og 1 1/2 nøste kid-silk igjen. Litt irriterende for Kid-silk er jo ikke akkurat av det billigste garnet! Men jeg skal no få brukt det til noe!
Fin dag!
:)

Hilde sa...

Deilig med en tur bort iblant :o)
Så fine bilder!

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Så ut som en kjempe fin tur,nydelige bilder du viser:)

Er sant det du sier med ferien:)

Ja vanish er bra glad jeg endelig oppdaget det.Har vasket alt som er hvitt her i huset:)Og fytti det ble forskjell gitt:)gøy!!

Nyt uke

Klem Linda:)

Berre Kristin sa...

Takk for at me fekk vera litt med på turen, og sjå ein så vakker solnedgong!

Anne Vik sa...

Hyggelig reiseskildring, fikk lyst til å ta meg en tur til den vakre trønderbyen.
Vakker solnedgang, men så er det spesielt og flott på din øy.
Klem

Vores have sa...

Hej Guri.
Dejlig med "en lille ferie".
Flotte billeder du viser af solnedgangen.
Ønsker dig en god tirsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...