onsdag 14. september 2011

KROPPEN 8


I dag skal vi kose oss litt med mannekroppen :-D

Nærmere bestemt ryggen.......


og hår på ryggen i særdeleshet :)

Hår på ryggen har INGEN praktisk funksjon eller betydning!

RYGGEN eller BAKEN er den delen av kroppen 
som strekker seg fra nakken til hoftepartiet på baksiden av kroppen.



Kan ikke være spesielt behagelig med voksbehandling av en sånn ryggtavle.....
men mannen går på med friskt mot ;)


Hår på ryggen KAN gi en litt stilig effekt 
når du har en svær tatovering av en ulv eller en edderkopp på ryggen.......


Tenk deg for et slit det er å komme til med shampoo og balsam........

(alle bilder er fra Google)

OMG så fælt det er med hår på ryggen!!!!

Men heldigvis:
Smaken er som baken - den er delt :))

Ha en hårete onsdag :)

Klæm Guri :)

17 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Herlige bilder av menn med hår på ryggen:) Ikke så verst når håret er styla da, Guri;)
Synes det er verre med menn som vokser bort kroppshår jeg:)

Ha en fin dag på Veiholmen, her regner det, friskt og godt:) Ingenting mot Bergen, skal aldri klage over nedbør mer jeg nei:)

Klæm fra Trine:)

Randi sa...

Å herregud!!! tror ikke jeg blir lenge inne på bloggen din i dag Guri!! Haha!! Men jeg har vært her:) Ha en fin dag!! KLEM.

Havfruen sa...

Si meg er folk tander på hårete menn? hehe, jeg må le:) Synes det er værre med de som vokser bort hårene. Det kan få være en dameting.

Knallfint teppe:)

Her er det kuling og regn idag, høsten er definitivt her.

Ha en fin dag, klem fra meg:)

Shy sa...

Hahaha! Blogging etter min smak!!!
Men det betyr ikkje at eg likar hår på ryggen :)

Hjertedamas blogg sa...

Huff, jeg liker nok ikke hår på ryggen hos Gubben, selv om jeg faktisk liker skjegg!!!!!! Men det er nok bare helt tilfeldig at han ikke har det, for bror hans er meget behåret, he-he. Gener er noe merkelig greier. Klemz Grethe

AvMeg sa...

For en morsom blogg - her vil jeg være følger :-) De bildene var bare kanon!
Ha en fin dag :-)

Bondekona sa...

Fantastiske bilder (som vanlig) av fantastiske stylede, hårete menn.
:)

Kristin Kreativius sa...

...har en slags sperre for de derre kroppsinnleggene dine, og unngår de om jeg kan. Men så dukket jo denne muskuløse manneryggen opp, så jeg tenkte, en mannerygg jo ikke det værste. Jeg glemte helt alt håret jeg.
En venninne av meg kommenterte en mannlig norsk og veldig hårete skuespiller (husker ikke hva han heter). Jaggu meg spilte han ikke svømmælærer i en eller annen serie, og venninnen min sa: 'Se! Det flyter! Som tang!'

Siven sa...

Hvis vi skal lide med hårfjerning så syns jeg de kan det også. Foretrekker menn uten for mye hår på ryggen.

Petrinetrollmor sa...

Detta er fæælt, må skynde meg ut att.

Ha en hårfin dag. Men dog ikkje på ryggen........?

Mormorfarmor Inger sa...

Grøss... han ene hadde til og med myntinnkast bak..
Spesielle bilder ja!
Greit med noe rygghår på mannfolk, syns ikke noe om voksing heller.

Må forsvinne fra disse bildene, haha!

Klem fra meg

Elin sa...

æ ja, du vet hva jeg vil si.. ;-)

Pia sa...

Ha ha, litt av noen bilder du finner fram:)

Tovepia sa...

Sannelig har dine menn fått maks utav hårpryden:O)
Vi får vel ta dem som de er;)..det finnes verre egenskaper:O)
Klemmings fra mæ:)

Whitebite sa...

hårete menn?
æsj blæsj.

Alexia sa...

det isolerer kanskje litt? Men æsj, ja, bruk voks på dem.

Hilde sa...

Menn er altfor pysete til å vokse bort håret (en stor del av dem iallfall), men her var det noen som hadde trengt seg en real runde med voksen. Glad jeg ikke er hudpleier!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...