lørdag 16. juli 2011

DEN NYE VÆRHANEN

En liten oppdatering fra Fjøset:

Som dere kanskje har observert
har det kommet snekker til gards :)

Han opptrer også som
VÆRHANE
Han skal ikke stå der oppe på taket hele tia ;)


Det skal bli ny stue på loftet,
og det måles og diskuteres hele tiden.
Handyman har ikledd seg arbeidsantrekket,
den übersexy grilldressjakken sin :))


Ikke lett å se hva det skal bli, men det blir BRA!!


Takplatene har kommet av på innersia av Fjøset.


Kranbilen kom med jernskinne til takbjelke...........


og den ble lagt greit på plass :)
(hjelperne hadde selvfølgelig fullt sikkerhetsutstyr.....)


Dette var litt av det som har skjedd i Fjøset denne uka :)
På mandag er det pån igjen, og dere skal selvfølgelig bli oppdatert :)

Ha en flott lørdag :)
Vi skal på båttur!!

Klæm Guri :)

6 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

kult ;)


spennende at ting sjer da ;)

klems fra monika

Havfruen sa...

Så spennende prosjekt dette er da:)) Han værhanen blir jeg svimmel av å se på...himmel og hav...
Kos dåkker på båttur, klem fra mæ:)

gult hus i svingen sa...

Flott positur på han snekkern, Guri:) Bra du foreviga det;)
Oversexy grilldress ja, håper du har likedan;)

I Italia ska æ et og drekk med bægge hendern;) Det hadd du gjort og:)

Gleder meg til å komme hjem og se utviklinga av Fjøset, blir lekkert:)

klæm Trine:)

Mormorfarmor Inger sa...

Godt han slipper å stå sånn i dagevis ja!!! Tøffing!

God båttur! Sol og sommer her i dag også!

Klem klem

Shy sa...

Med min høgdeskrekk, så greier eg ikkje sjå på slike akrobatiske øvingar....

Bondekona sa...

Så spennende!
(har jeg sagt det før..?)

Virkelig'!
Gleder meg til fortsettelsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...