lørdag 30. juli 2011

FJØSLAMPER

I et Fjøs må vi selvfølgelig ha fjøslamper på kjøkkenet ;)

Er oppvokst på gård, hvor de la ned melkeproduksjonen for ca 10 år siden.
Ringte til Faderen for å høre om han fremdeles hadde
varmelampene som hang over kalvene.......

Og det hadde han :))
(Tror han begynner å bli vant til mine ville ideer og spørsmål he he.... ;))


Nå har Handyman pusset dem opp :)
(glemte selvfølgelig å ta før-bilde.......)

Grå utenpå,
hvit inni
og med rødt gitter under.
Ser nesten ut som det er varmepærer inni enda ;)


Ble ganske så fine over kjøkkenbordet synes nå vi da ;)
(Radioen og hjørneskapet står og venter på å få komme opp i ny-stua ;))


Enkel bestikkløsning på bordet.
Alt for å slippe å gå to ganger å hente noe som er glemt ;)


Her på Veiholmen spilles det på alle bauger og kanter :)
Skjærgårdsbluesen går sin gang........

Ha en flott lørdag :)

Klæm Guri :)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig det ble med de lampene :)

Den ideen din med bestikk i hermetikkboks, den likte jeg. Tror det må bli en ide jeg må låne ;)

Ha en fiiiin helg!

Klem

Vores have sa...

Din lampe er blevet flot.
Genial ide med bestik på bordet - så slipper man for at løbe 100 gange.
Vejret har + 17 grader lidt sol, men DMI har lovet sommervejr i dag.
Ha´en god lørdag.
Knus Hanne Bente

Havfruen sa...

Jøsses....så knalle stilig:) Enda godt de var bevart!
Ha en flott lørdag du også, klem fra meg:)

Ruth sa...

Nei så tøft med varmelamper over kjøkkenbordet da! Artigt!

Hilde sa...

Ku(le) lamper ;)

Bondekona sa...

Stilige lamper!

Kul idè.
:)

Bondekona sa...

Stilige lamper!

Kul idè.
:)

Tovepia sa...

Direkte råstilig!!!
Du får det flotters!!
Klemmings fra meg i 19 grader og vindtille;)

Skjerstad sa...

Dæven døtte Guri !!! Jeg digger dem :) Så kult .

Kos dere med blusen !
klemmer fra Janne

Med kjæleik til livet sa...

kult --- har noen liggende eg og ;)
klems

Anonym sa...

Mildt sagt knalltøft!! :D KLEM, Randi :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kule lamper, veldig kreativt. Så heldige dere er som bare kan ringe et sånt "lager" .

Mormorfarmor Inger sa...

Så fine lamper!!! Og radiokabinettskap.... barndommens minner strømmer på! Herlig!

Shy sa...

Tøffe lamper! Passar sikkert godt inn i huset/fjøset ditt :)

Synøve sa...

Ei sånn ei har jeg også, men den er litt mer fjøslampe enda for å si det sånn....:) Fin inspirasjon å se på dine bilder:)) takk takk!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Det var lurt og bruke de lampene ble kjempe fint...Godt tips og ha bestikket på bordet vet alt om å gå mange turer fra bordet:)

Nyt søndagen!!

Klem Linda:)

Elin sa...

Er det mulig... du imponerer meg stadig med kreative flotte ting. :-)
..bra jeg ikke er misunnelig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...