søndag 10. juli 2011

GÅSEHUD 2

Vi har mange lokale spellemenn, og et aktivt musikkliv på Smøla.
I går var det duket for årets konsert med
Smøla Janitsjarorkester.


De bruker å ha med seg en gjesteartist,
og årets artist var 
Elisabeth Andreassen :)

Nytt av året var at de hadde utekonsert
Gurisenteret :)
Ja du leste riktig - Jeg har mitt eget senter på Smøla (Edøya) :-D
(hi hi hi ikke helt sant, men senteret skal dere få høre om senere....)


Et særs godt valg,
for maken til humør og spilloppmakeri er det lenge siden vi har sett :))
Herlig dame med en herlig stemme :)
Og en flott konsert var det :)

Det ble en del gåsehud denne kvelden også :))




Og endelig kom det litt sol til Veiholmen også :))
Slik at ungene kunne kaste regnklærne å ha på seg skikkelige sommerklær :)
Jeg presterte å bli solbrent..........


I dag blir en rolig dag på oss :)
Med hjemmekos og grillings i Bestebua :))

Ha en koselig søndag :))
Klæm Guri :)



HUSK GI BORT I FJØSET - KUN 5 DAGER IGJEN!!

8 kommentarer:

Shy sa...

Det skjer på Veiholmen, skjønar eg :)
Kjekke dagar for dokke!

Alexia sa...

wow. Ditt eget senter.
Men så ut som dere har ei fin helg! Kos deg med grilling!

Gunnhild sa...

såå lyst på gurispelet i sommer!! har fortsatt til gode å ha med mann1 dit. så kjekt å se at Hilde (før solheim) synger og underholder, hun er skikkelig dyktig! heldige som har ei lokal dame som er så flink.

Tovepia sa...

Dette tror jeg var toppen, for henne liker jeg;)
Været på Nordmøre ble slett ikke ille i helga, men sannelig var det varmt da jeg kom hjem i ettermiddag..men så kom regnet og torden også:O)
Kos deg, klem fra meg;)

Vores have sa...

Lyder spændende med dit eget center.
Ha´en god grillaften.
Knus Hanne Bente

Maris Gyngestol sa...

Håper du har hatt en super dag i dag!! :) Moro med konsert som er bra!

-Mari

Whitebite sa...

kanskje veiholmen next summer?

Hilde sa...

Så mye som skjer hos dere da! Skikkelig gøy, høres det ut som :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...