torsdag 21. juli 2011

HVA GJØR DU MED NAVLEN DIN?

Hvor ofte vasker du navlen din???
stod det i denne artikkelen.......

Ehhh...... i alle fall ikke hver dag, tenkte nå jeg da,
og leste videre.
Og for en lesning!


Her kommer noen fakta:

Visste du at navlen din inneholder 
over 1400 bakteriestammer?
Hvor i all verden er det plass til alle disse bakteriene?
Vel er navlen min stor men.........

662 av disse bakteriestammene er ukjente for forskerne,
og de mener at disse kan være nye arter.
Navlen er sterkt undervurdert, og skulle vært forsket mye mer på.......

Flere av bakterieartene de fant 
har tidligere bare blitt oppdaget i havet.
Jeg trodde vi stammet fra apene og ikke fiskene jeg.........

En art som heter Georgenia,
har tidligere bare blitt funnet i jorda i Japan.
Ehhh.....hvor mange av jordas befolkning har vært i Japan???
Skjønner ikke hva disse bakteriene har i en navle å gjøre.........



Hvordan står det til med navlevaskinga hos dere??

Tror jeg skal starte torsdagen med en dusj jeg ;)

Klæm Guri :)

13 kommentarer:

Kine sa...

isjamei, det høres ganske så ulekkert ut! *vaske navlen med en gang* :)
fin torsdag!

Bondekona sa...

Øøøøøøø!..

Anonym sa...

Æsjameg!
Ja, nå blir det navelvasking hver gang jeg dusjer fremover...
Har ikke tenkt så veldig på den jeg da :) Hehe....

Klem til deg, snupp!

Med kjæleik til livet sa...

høhø ....
bra eg dusja i dag da
klems ....

Shy sa...

Ja, dette såg eg, og tenkte å skrive blogginnlegg om det. men no har du gjort, og det er like greit.
Eg vaska navlen med hudvatn etter at eg om las dette, hahaha!!

Hilde sa...

Det var jammen noe jeg ikke hadde fundert noe særlig over før... Det var da plass til voldsomt mye inni den navelen...
;o)))

Hjertebank sa...

haha ;) Mye som forskes på gitt ;)

Skjerstad sa...

OOO ! Ja nå skal navlen tas grundig ;) Æsj tenker på de mennene som snakker om navlelo , må ha vært før i tida det . Når de dusjet hver fredag ;)

Klem fra Janne som ikke skal tapetsere hele doen HA HA ! :)

Vores have sa...

Så må vi hellere gå igen med at vaske navlen - og rense den med en vatpind.
Ha´en god torsdag aften.
Knus Hanne Bente

Elin sa...

Guri! ÆSJ!

:-D

bli heller med på utfordringa mi:

http://bare-lille-meg.blogspot.com/2011/07/bare-lille-elins-sommerutfordring-bli.html

(ja, folkens, det blir endel reklame framover.. hehe)

Klem,
~elin~ :-*

hobbyvimsa sa...

Ja det kan du jaggu lure på:)'

Kjenner jeg fikk lyst på en dusj Ha ha!!

Nyt helgen med eller uten hotel tur

Klem Linda;)

Whitebite sa...

Uuuusj!!!

Havtussa sa...

Eg hadde aldri trudd eg skulle bli sopass navle-beskuande som eg vart etter å ha lese bloggen din...
men det blei eg gitt!!!
Pyrisept og vattpinne blei henta inn ...jøss, tenk å være eit vandrande, biologisk oppkome av ulike arter??
Hmmm - tankevekker ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...