tirsdag 5. juli 2011

SANITETSHEIMEN

Jeg er medlem i den lokale sanitetsforeningen på Veiholmen.
Den har det velklingende navnet:
Veiholmen Sanitetsforening ;)

Denne foreningen har et eget hus,
hvor det i hele juli er åpent
loppesalg, salgsutstilling av malerier 
og selvfølgelig kaffe- og vaffelsalg :)

I går var det min tur til å stå for salget :)
Tok noen bilder for at dere skal få se hvordan vi har det der :)


Med det samme du kommer inn i huset,
er det et rom fylt av alt mulig rart av lopper :)


Søtt serveringsbrett med kattemotiv,
og øl-kagge (?) med pusekatt på ;)


Englebarn


Sånn skulle egentlig jeg også ligget i solskinnet,
men det blir vel til neste år ;)


Utflytta Veiværing, 
Edgar Berg,
har salgsutstilling med 
bl.a. malerier og akvareller.


Masse flotte motiver fra Veiholmen 
(selvfølgelig ;) )


Det var ikke all verden med folk i går,
sikkert noe pga tåke og sur sørvest vind,
så jeg var så heldig å få tid til å pakke ut noen
kasser med nye lopper :)
Det er egentlig ikke særlig lurt, men fantastisk gøy ;))

Det gikk jo som det måtte gå, og noe ble med hjem til Fjøset ;)
Skål og fire eggeglass fra Figgjo,
og en knallsøt emaljekasserolle
som nok blir til blomsterpotte på nykjøkkenet ;))


Med tåke, sur vind og et lett regnyr i går,
håper jeg på bedre vær i dag :))

Ha en fin tirsdag og kos deg uansett vær og vind ;)

Klæm Guri :)

12 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Herlige bilder fra loppiset til foreningen med det velklingende navnet, Guri;)
Hadde glatt fått bli med meg hjem de tingene også:)
Det er tirsdag og denne tirsdagen skal bli fin, den skal innledes med tur med hunden....nuh:)

klem fra Trine:)

Tovepia sa...

Her så det ut til å være litt for enhver smak. Lykke til med salget idag!!

Shy sa...

Såg ut for å vere mykje spennande der!
Lykke til med salget og vel overstått gla dagar.

Bondekona sa...

Så kjekt!

(og den serien fra Figgjo er nydelig, jeg har også endel av det)

Pia sa...

Emaljekjelen var kul! Mange fine kjøp!

Petrinetrollmor sa...

Hei så mange koselige og artige lopper. Herlige Veiholmbilder. Det med husa var spesielt koselig og nostalgisk. Som lita jente var eg med mamma mi og morfar og besøkte "tante Ragnhild" på Veiholmen. Ho bodde i huset der dei no har restaurant trur eg. Eg må nok ta meg ein tur snart, forstår eg. Huskar at der var veldig fint der, og at dokke ikkje hadde fjell slik som eg var vant til.

Ha ein fortsatt fin dag og klem frå meg:)

Unknown sa...

kjære, kjære guri! jeg reiser på ferie i morgen og blir borte 1 1/2 uke. så jeg rekk ikke innom loppisen med det første...HVIS dere mot formodning skulle få inn noe som helst fra figgjo flint i serien CLUPEA se link:http://www.flickr.com/photos/pips-trip/4644358742/
VÆR SÅ SNILL Å SETT DET AV FOR MEG!!!please...

Elin sa...

Oj..oj..oj...oj.. OJ! Eia var jeg der!!

En av tingene du har lagt ut bilde hadde jeg 100% garantert kjøpt. :-D ..og endel andre sikkert. :-D

Hjertebank sa...

Skumle greier å jobbe med ja ;) Husker fra da jeg jobbet på dyrebutikk, all lønna gikk med...hehe ;) Jeg gleder meg også til rommet blir ferdig. Om vi greier å bestemme oss for hvordan det skal bli tilslutt så ;)

Whitebite sa...

ooooh,så fine saker du kuppa deg der!
herlig og sommerlig..

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Nydelige ting du har kjøpt..Mye fint i de hyllene der ja....Fikk lyst på vafler nåååå hihi!!

Nattinatt:)

Klem -L-

Gunnhild sa...

så flotte ting du fant da! det mønstret samler jeg pitteitt på!
og et slikt kattebrett har jeg også :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...