torsdag 7. juli 2011

SOMMERBARN

Min svigerinne kjøpte dette bildet på brukthandel til seg selv,
men da hun hadde tenkt seg litt om 
fant hun ut at det ikke passet hos henne,
så derfor fikk jeg det :))
Tusen takk Marte :))
Bare gjør flere slike kjøp du ;)


Sommerlykke :))


Trøster meg med bildet jeg,
for dette var den 
herlige solnedgangen 
vi hadde i går kveld kl 21.30 :(


Jau da - det blir vel i år også ;)

Vi skal på krabbejakt i dag :)
Har dere lyst til å se fangsten????

Ha en strålende torsdag :))

Klæm Guri :)

9 kommentarer:

Synøve sa...

Morn på deg- ser ut til at vi er morgenfugler begge:) Her stråler sola fra nesten blå himmel - så lenge det varer..... og jeg har mest lyst til å sy av alle ting(slike anfall bør tas vare på he he)Men nå starter jeg med frokost på platten så får vi se - god krabbedag til dere . klem

gult hus i svingen sa...

Her i Trondheim hadde vi en fantastisk solnedgang, det var lyst enda kl.23; bare for å gni det inn;)
Herlig bilde, Guri:)
Krabbejakt blant steiner og tang i fjæra da eller? Har dere satt teiner kanskje? Vil se fangset åkke som:)

Ha en strålende dag, med eller uten sol:) Sol her:)

Klæm Trine:)

Shy sa...

ja, det var vel omlag slik solnedgangen vart her også. Trur ikkje du det begynnte å REGNE i går kveld? Og i dag og,og.....

Kristin Kreativius sa...

vil gjerne se krabbefangsten! blir det sjømataften i kveld da tro.

håper solen skinner hos dere i dag! det gjør den her!

Elin sa...

Så gromt bilde! :-)

Ja takk, vil gjerne se fangsten. :-)

Ha en fin dag.

Takk for rask respons på dialektbloggen min, forresten. :-))

Alexia sa...

ja vil gjerne se fangsten! Her hos oss er det faktisk full sommer nå...

og du, la meg til som følger hos deg- trodde jeg hadde gjort det for lenge siden! Ha en fin dag!

Tovepia sa...

..men nå har vel sola kommet, eller???
Herlig bilde, skitt jakt!

Marata Låis sa...

bra at du fikk bruk for det da :)

ReVinyl sa...

Åhhh...krabbe! Jeg vil ikke bare seee, jeg vil smaaaakeeee!! ;) Klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...