onsdag 12. oktober 2011

BESTEVENNER


Disse to karene her ble med hjem til Fjøset
etter en svipptur innom Fretex i Molde i går :)

Nr 1 synes de var så artige,
og nå har de funnet plassen sin i tallerkenhylla på kjøkkenet :)
(han er en skikkelig skrotnisse ;) Nr 1 altså........ )


Mr Salt


Mr Pepper


Nå har Blogger bestemt seg for å kødde tulle med meg igjen!!!!
IRRITERENDE :(
Jeg ser at det er mangelfullt med oppdateringer hos dere,
med får håpe det går seg til......

Ha en fargerik onsdag :)

Klæm Guri :)

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Ja, den blogger, den blogger:) Jeg har vært heldig leeeenge, obs! det skulle jeg sikkert ikke sagt.
Artige salt -og pepperbøsser, Guri:) Skrotnissebarn er fint å ha, har gått over for mine, men det kommer igjen....:)

Klæm Trine:)

Mormorfarmor Inger sa...

Så mye artig du finner - fargerike og fine!
Godt du påminner om oppdateringer! Det går sæ nok te som døm sier her i Øssfoll :)
Klem for en fin onsdag!

Vores have sa...

Hej Guri.
Sjove og fine er dine nye salt og peberbøsser.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Synøve sa...

Små grønne menn - hm..... har jeg ikke hørt at dem skal man passe seg for....?;)

Hjertebank sa...

hihi, man må jo bare bli glad av disse to ;)

Randi sa...

Søte :) Ja, nå har jeg gått glipp av flere innlegg her igjen! Så dumt at du detter ut av blogglistan! Det var jo i orden for noen dager sia! Merkelig, og irriterendes for deg da! Men nå skal jeg lese meg nedover :D KLEM.

Skjerstad sa...

Så artige disse figurene var :) Blir så glad å må smile selv når jeg ser dem ;)

Klem fra Janne

Whitebite sa...

haha,artige saker!
skulle gjerne hatt meg en rundtur hjemme hos deg, tror du har mye kjekt å se på!

klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...