torsdag 20. oktober 2011

TILBAKEBLIKK


Denne annonsen er hentet fra Norsk Ukeblad nr. 41 1968.

De hadde det på 60-tallet også. Det 
holder inn,
løfter og skiller,
støtter i front, og har
avtagbare og regulerbare stropper.

"Kvaliteten er luksusbetonet - prisene fornuftige.
Gjennomført utførelse i hver detalj."

"ELISABETH fornuftig forfengelighet"

(De hadde litt større format på magasinene på 60-tallet 
så det er litt vanskelig å få scannet helsidene....)

Denne annonsen er hentet fra Norsk Ukeblad nr. 41 1968.



Kanskje det ikke er så mye som er forandret på 43 år???
Det er jo nesten det samme som selges nå også........

Har du mye blondeundertøy som dette?
(Har ikke sånne luksusutgaver jeg i alle fall ;))

Ha en løfterik torsdag :)

Klæm Guri :)

14 kommentarer:

Siri sa...

Det er mye av det samme, ja - men ikke så dekorerte.
Men kvinnens behov er nok ganske uendret ja...

Vores have sa...

Hej Guri.
Undertøjet er lidt mere moderne i dag.
Jeg har blonde undertøj.
Knus Hanne Bente ♥

hobbyvimsa sa...

Ganske likt ja...

Nei her i gården er det mye slitt,men godt undertøy.Må se å få investert i litt nytt snart:)Har en truse som ligner disse,en stooor hold in truse hi hi!!

Nyt dagen:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Hehe, noe forandrer seg vist ikke! Dette er før min tidsregning :)
Klem!

AvMeg sa...

Veldig lite blonder her - bomull bomull og mer bomull! :-)
Synes de BHéne fra den tida er litt gøyale - puppene likna på pyramider. Nå er idealet litt mer rundt.
Fin dag til deg - med puppene hengende løst eller ikke :-)

Skjerstad sa...

He he ;) Ja jeg har undertøy ! Men er ikke så opptatt av det . Helst skal det være uten blonder . Trusa kan ha et artig motiv ;) Men BH ene mine er skikkelige ( har heller få ) . !

Klem fra Janne som kjenner at jeg må investere i ny BH ;)

Shy sa...

Hehe,nei ikkje så veldig mykje som er forandra.
Hold in truse er ein must, sjølv om den berre presser overskuddshud lenger opp, haha!
Kjem eit lite innlegg om hold- inn utstyr herifrå også snart :)

Synøve sa...

Skjønner ikke hvor du tar det fra - skal spare omverdenen for innholdet i DEN skuffen tror jeg....he he. Men; lurer på når det skal være salgsmesse på Otnes jeg da.....? Klem i blåsten

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ah, noe sånt burde jo absolutt jeg hatt. Har jo sølvbestikk som heter Elisabeth....

Elin sa...

Hehe, hva er greia med den greia midt foran.. herreminhatt. :-D

Anne Vik sa...

Stilig da, men kunne ikke være særlig godt å gå med...
Dagens er som du sier ganske lik som disse.
Men artig å se:))

Whitebite sa...

haha.lite blonder her på garden.
ikke helt moi -liksom..

:)

Hilde sa...

Løft er fint og blonder er fint. Men foretrekker litt andre varianter av både bh og truse enn de på bildet...

Astrid sa...

Lurer på hvor mange sånne sett som ble brent jeg...?
Og så ser jeg på den fæle sømmen tvers over brystet og tenker <>!! -Ikke rart de ble brent heller! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...