onsdag 5. oktober 2011

VIND


I hele går
og forsåvidt i dag også
har det blåst kuling og storm her på Veiholmen......

Knipset noen bilder i går da jeg og gutta boys var ute på tur :)
Fasinerende her ute både i storm og stille........





Litt vindskeiv gange blir det når det blåser så mye ;)


Så i går kveld var det bare å trekke inn i Fjøsets lune hygge
og tenne lys og høre på vinden og regnet :)


Forhåpentligvis stilner det i løpet av dagen....... :)

Har det blåst hos deg???

Ha en fin onsdag  :)

Klæm Guri :)

13 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Flotte billeder du viser, kan godt se at du har haft blæsevejr.
Vejret i midtjylland i går, alm. efterårsvejr "lidt" blæst.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

gult hus i svingen sa...

Herlige bilder, Guri:) Kjenner både lukta av sjø og hører vinden blåse samtidig som sjøsprøyten gjør meg våt i ansiktet:)
Trivelig i vinduskarmen, så fint med de forskjellige kubbelysestakene og de forskjellige fargene på lysene:) Har litt nikk-nakk du også, skjønner jeg:)
Det blåste friskt her i natt, men nå er det stille:)
Klem fra Trine:)

Havfruen sa...

Samme været her...når jeg rundet hushjørnet i morrest møtte jeg en vegg med vind og sjøsprøyt...tror jeg trives bedre enn Major for å si det mildt...det rusker godt fortsatt:)
Bra det finnes vindtette klær:)
Ha en fin dag i blæsten, klem fra meg:)

Synøve sa...

Todalen ligger som ei sjakt mellom fjord og fjell - så vi har litt vind her også ja:))) Er ikke så glad i dager på rad der alt er i bevegelse jeg da - men det er vel bare å legge seg flat for naturkreftene, billedlig og bokstavelig!! Så i dag blir det fag-lesing på sofaen:))

Shy sa...

Havet er flott i all slags ver.
Til og med fjorden her inne hos meg, har tøffa seg litt i desse dagane. Men den kan aldri måle seg mot havet, nei!

Anonym sa...

I helga,, ikke nå :)

Fasinerende bilder! Klem med ønske om fin fin dag :)

Trådsnella sa...

Minner meg om barneårene i nord norge.
deilig innevær, og herligt å krype opp i sofaen med kakao i koppen og høre været piske mot husveggen!!

Her er det nydelig høstvær, sol og skarp luft :)

Kristin Kreativius sa...

Det beste som er, er å komme inn i varmen etter sånne forfriskende blåsbort-turer! herlig! det er ikke så vindete her, men jeg tror nok det er på tide å finne fram ullklærne til miniene læll.

ha en fin dag guri!

Tovepia sa...

Stille her idag, litt småvind i går ettermiddag, men regner med dere fikk det meste, ja:O)
Jeg har faktisk spilt badminton på Smøla..ikke alle som har det:O)

Bondekona sa...

Jada, her blåser det både kattunger og det som verre er.

Herlig!!!
:)

Mari sa...

Heisann! For ein flott blogg! og for nokre fantastisk flotte bilder av vær og vind på Veiholmen!! en nydelig plass, det veit eg. Var der for nokre få år sidan og likte godt det eg såg! Ellers var eg der som lita jente, men det er så vidt eg kan huske små glimt:) Koselig med vind ute, og fascinerade også. det gjelder berre at alt er sikra og båter fortøyd godt. Denne bloggen skal eg besøke ofte! Ha det godt:) mvh Mari

Whitebite sa...

JA!!
det blåser og herjer og hyler og uler og bråker og suser og duser og..
barn får ikke sove (takvindu) og får kongeplassen mellom mor og far.

sånn er det her ja.
liker ikke vind!!
regn er greit, men ikke vind.
og ikke vind og regn samtidig.

men hvem gjør vel det?

Sov godt Gurimor!
❤❤❤

ide-puffen sa...

Herlige værbilder!!!
Blir skogen og storfugljakt på oss i helga, men må få tatt en tur ut mot havet snart også.

OOOOOy så kul sofagruppe du fikk tak i. Den ser ikke slitt ut i det hele tatt. Så fin farge og fasong. Husker vi hadde sånn i turkis da jeg var veldig liten. Herlige Gunda på bruktbo.
Men nå skal jeg på lading.
Klem
Randi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...