mandag 31. oktober 2011

MANDAG I FJØSET


Da er det mandag igjen og vi har kommet oss tilbake i Fjøset etter ei flott helg på Buret :)

Fjøsmessa gikk over all forventning for alle som var med, 
og både kunder og produsenter var strålende fornøyde :)
Se her for en liten situasjonsrapport.......

(bilde Google)

Alle disse Calorimetri-pannebåndene ble solgt,
 så jeg må nok sette i gang å strikke flere ;)

Er du interessert i å kjøpe noen?????
De koster kr 110,- (+ porto).

(de er strikket i Falk)
Send meg en e-post på guri.otnes@gmail.com med fargeønske :)

(Guri-bilde)

(bilde lånt fra Google)


Håper dere får en fin mandag :)

Klæm Guri :)

10 kommentarer:

Havfruen sa...

God mandag:))
Kjempefine pannebånd. Men strikka hodeplagg holder ikke hos meg når sesongen for den slags, setter inn.

Nyt dagen, klem fra meg:)

Synøve sa...

Morn - de pannebånda var nok solgt da jeg var der:)Fine! Flott at messa ble så vellykka for alle som var med - det sporer til ny innsats:) FIN UKE I FJØSET:)

Alexia sa...

Kjempefine de der. Er de i flere størrelser? For tenkte både på meg selv, og døtrene mine- minste er bare 6.

Ann Kristin sa...

:) Er ikke overrasket over at di Calorimetri-pannebåndene bli utsolgt, di er jo superfine!!! Kommer en mail fra meg ;) Fikk desvere ikke tatt turen til Otnes, kjempemoro at det kom masse folk da!! Produktiv uke ønskes Deg :D
mvh

Vores have sa...

Hej Guri.
Kæmpe flotte pandebånd.
Ønsker dig en god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

Shy sa...

Gratulerer med salg! Flotte panneband.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så gøy!
De pannebåndene er fine, har strikka meg en selv faktisk. Akkurat passe stort prosjekt for en som sliter med senebetennelse i håndleddene. Nei, nå sutra jeg visst igjen, det var ikke meninga. :-)

Anonym sa...

Gratulere :)
Var smarte pannebånd! Ikke sett slike før :)

ide-puffen sa...

Grattis med vellykket messe. Moro. Jeg begynner å få sommerfugler i magen nå. Mest fordi det skal holdes hjemme hos oss i år.
Herlig lesing om svette!
God tirsdag
Klem
Randi

Anne Vik sa...

Veldig lei meg for at jeg gikk glipp av messe.
Kjekke pannebånd. Kan godt tenke meg at de forsvant fort.
Ser på klokka og kan bare ønske deg en flott tirsdag.
Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...