torsdag 13. oktober 2011

NAVNEBILDE OG PREMIE


Et lite navnebilde har blitt til igjen.
Dette var til ei lita jente som ble 3 år i går :))

Dersom dere ønsker å bestille bilder til julegave,
kan det kanskje være en god ide å slenge inn bestillingen i god tid ;))
Jeg sitter klar med nåla..........


I går kom det pakke i posten!
Jeg var så heldig å vinne hovedgevinsten i give awayen til

Nr 2 var så vennlig å stille opp sakene til fotograferingen ;)
Masse flotte saker! Tusen takk :))


Denne koppen skal innvies til frokosten i dag :))


Håper Blogger snart spiller på lag med meg igjen!!
Det er skikkelig frustrerende å lage innlegg etter innlegg,
og så kommer det ikke fram hos dere.........

Krysser fingre og tær og satser på en bedre dag i dag :)

Ha en fin torsdag :))

Klæm Guri :)

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Kan kunsten å dandere nr 2, ser jeg:) Også så mye som du vant, Guri, heldiggrisen:)
Ha en fin dag med kaffe eller te fra nykoppen:)
Klæm fra Trine:)

Vores have sa...

Hej Guri.
Tillykke med din gevinst - mange flotte ting.
Vejret her: sol + 5,5 grader.
Valter skal ud at sejle kajak ( Jegindø rundt en tur på 25 km.)
Ønsker dig en god torsdag.
Knus Hanne Bente ♥

AvMeg sa...

Gratulerer med gevinsten - en god kopp te hadde vært godt nå. Det vil jeg lage meg :-)

Fin dag til deg :-)

Kristin Kreativius sa...

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du snakker om jeg... Kommer ikke fram hos dere? Hvor hen da?

Jeg ser iallefall når du har oppdattert, og takk og pris for det:) Håper det ordner seg med blogger! Og gratulerer med premie! Så mye snadder det var her da! Nydelig oppstilt!

:) Ha en fin dag Guri! :) Klemmer til deg!

Langtvekkistan sa...

Er det noen trøst at Blogger oppfører seg sånn mot meg noen ganger også? Går som regel over etter noen dager....*trøster*
(Nå ligger salt/pepper innlegget ditt som nyest hos meg, ser jeg)

Kos deg med premien. :o)

Trollmora sa...

Tit tit vennen! Så mye fint du har fått da!!!! Du? Jeg vil bestille et par broderier ..... på mail eller her? ;)

Tovepia sa...

Herlig gave du har fåt, og ja det er irriterende når blogger ikke fungerer!
Håper Møre viser seg fra godsida imorgen også;)
Klem fra mæ;)

Berre Kristin sa...

Koseleg gåve og søtt bilete! Du har teken på dette altså:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...