mandag 3. oktober 2011

ET NØKKELSKAP


Dette nøkkelskapet hang på veggen i Fjøset da vi kjøpte det.
Trehvitt med en sjarmerende blomst malt på framsida ;)

Litt kjedelig..........
Så jeg bestemte meg for å sprite det opp litt :))



Litt spraymaling, lim og en tapetrest fra kjøkkenet,
og vips så ble det mye sprekere ;))

(fargene lyver litt, blåfargen er litt skarpere og bildet ikke fullt så gult) 

Det er ikke alltid så mye som skal til ;)

Tusen takk for alle de
 fine tilbakemeldingene på forrige innlegg :)

Ha en flott mandag og ny uke :)

Klæm Guri :)

13 kommentarer:

Timotei sa...

Oi, det var litt av en forvandling! Så flink du er!

Berre Kristin sa...

Stilig!! Du får det alltid til du...;)

Hilde sa...

Så fint det ble :o) Utrolig mye kan gjøres med litt maling og stæsj ;o)

Synøve sa...

Stjerne-eksempel på nytenking og gjenbruk:)))Nyt høstdagen:))

Havfruen sa...

Det ble jo perfekt:))
Men du og du så fint inngangsparti...kommer og tar en kopp kaffe på trappa jeg også:)
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

Elin sa...

WOW! Det der likte jeg! Flink du er!!

Ha en fin mandag!

Klem fra Elin

Skjerstad sa...

Så stilig det ble :)Likte motivet !

Ha en fin uke Guri !
Klæm fra Janne

AvMeg sa...

Tøff forvandling. Helt klart mye finere!
Fin uke til deg :-)

Vores have sa...

Fin forvandlin.
Ønsker dig en god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

Shy sa...

Det vart andre bollar.
- Og spraying er kjekt og kjapt :)

Bondekona sa...

Flott forvandling!
:)

Pia sa...

Det ble noe annet, ja! Ha ei fin uke!

an-magritt sa...

Enig!
Skapet ble rålekkert!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...