søndag 9. oktober 2011

HA EN FIN SØNDAG :))





KLÆM GURI :))

14 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Dette problem er da til at løse.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Hanne Bente ♥

Synøve sa...

He he - veldig sjelden at det ikke dukker opp noen tilleggsproblemer i løpet av en dag her i huset da....:)
Takk for sist, det var så kjempetrivelig å få besøk av dere på fredag:)) Og broderiet står nå vendt mot veien så folk som går forbi (jo da det hender noen går forbi!!) kan se at det er her Tingstuo holder til! Kjempelurt! TAKK IGJEN! Nyt dagen:)

Whitebite sa...

enig!
og søndagen er gjerne litt slik hos oss, og om ikke enda enklere enn hos deg.

jeg drikker bare te.

:)
ha en toppers søndag Guri!
klem!

Hilde sa...

Ta begge deler, du :)
Ha en flott søndag!

Elisabeth, innerst i veien sa...

:-)

AvMeg sa...

Herlig :-)

gult hus i svingen sa...

Det e deilig ja når man ikke har flere utfordringer enn som så:)
Ha en fin søndag du også, Guri:)

klæm Trine:)

Bringebær sa...

Eller valget mellom middagslur eller film...Ha en nydelig søndag!

Elin sa...

Sånne dager er BRA! Håper du har kost deg hele søndagen. :-)

Shy sa...

Har prøvd begge deler i dag, men eg er ei kaffidame ;)

ReVinyl sa...

Å, det hadde vært noe det...

...synes det er lenge siden livet var så enkelt jeg...Skal ikke klage altså, men når man er kronisk utmatta og hodet bobler over av ting man har lyst til å gjøre er det vanskelig å holde kroppen tilbake ;)

Fin ny uke te dæ Guri! Klæm Siw

Petrinetrollmor sa...

Å ja ! Tenk om livet hadde kunna vore så enkelt !

stor søndagsklem frå ei Petrine som rydder og rydder og rydder...... men som no skal koke seg ein kopp med kaffe.. eller skal eg ta te ?

Æsj... Eg tek eit glas kald COLA !!

Frk.Virrum sa...

...søndager..er søndager. Ikke favoritt.
jEG kjører kaffe. i mengder!
Klem

Bondekona sa...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...