mandag 24. oktober 2011

VINDSTILLE


Som tidligere nevnt blåste det skikkelig her ute natt til lørdag.
Det ble det målt 28,1 m/sek noe som er 
FULL STORM!!
Det er 0,4 unna Sterk Storm (som starter på 28,5 m/sek).
Mer om vindstyrke her.

I går derimot var det blikk stille, solskinn og nesten sommertemperatur :) Og vi var ute på søndagstur :-D



Flotte speilinger inne i havna på Været :)



Mange små idyller over alt på Veiholmen :)



Kan du se sneglen???



Avslapping :)
Mor og gutta boys ligger strødd utover og nyter sola.....



En liten håpefull solstråle :)



En av høstens siste roser........


Håper dagen i dag blir like fin :)

Ha en flott mandag :)

Klæm Guri :)

13 kommentarer:

Astrid sa...

Utrolig flotte bilder. Det er veldig spennende med høst, det skifter så brått i været at en nesten ikke får tenkt seg om, og jeg kan tenke meg at slik du bor er det enda mer spennende skiftninger enn her, langt inne i skogen. :-)

God mandag! :-)

Skjerstad sa...

Så fint det er der ute :) Og det er så trivelig med søndagstur med barna. Håper været varer noen dager til ;) Her var det sur kald vind i går .

Ønsker deg en flott uke !
Klem fra Janne

Bondekona sa...

Flotte bilder!!

At det kan være så stille på sjøen!
Håper du får en like fin dag i dag, Guri.
:)

gult hus i svingen sa...

Nydelige bilder fra Veiholmen, Guri, en perle av et sted skjønner jeg:)
Ser avslappende ut å ligge strødd i sola sånn som dere gjør:)
Her er det deilig vær idag, god temp og vindstille:)
ha en herlig dag, Guri:) Fretex kaller på meg:)

Klæm fra Trine:)

Synøve sa...

Synes jeg hører en sang...."-å du vakre verd...." tror det er Herbjørg Kråkevik jeg hører:)(Med forbehold, jeg er nemlig langt under gjennomsnittet til å huske titler og forfattere og syngedamer og sånt:)))
Ser ut som om du får drømmeværet ditt i dag også:) Klem

Havfruen sa...

Wow....flotte bilder:) Og utrolig vindstille...det er sjelden vare, iallefall hos meg. Men tror det er det hos deg også:)
Har noen krusninger utenfor idag men det er ikke VIND....
Nyt dagen, klem fra meg:)

AvMeg sa...

Stille etter stormen...
For et nydelig sted du bor på, skikkelig flott!
Selv om jeg blir lei av regn og vind til tider, så er det godt med litt vær, for da setter man ekstra stor pris på det fine været når det kommer...

Fin mandag til deg :-)

Kristin Kreativius sa...

Å, så nydelig!!! :) Det er virkelig idyllisk der ute! (på godværsdager) God start på uka Guri!

Møkster Bu- sa...

Vakkert! Ja, vi må nyte solen.
Mona.

Randi sa...

Hei!! Så fine bilder! Idyllisk og fint!! Vil tro det ikke var særlig trivelig med storm!! Syntes det blåste mye hos oss jeg, men det var nok ingenting i forhold til hos dere:) Ha en fin kveld! KLEM.

Thelma Louise sa...

så vakkert det er på disse bildene, sikkert fasinerende med all den vinden på en måte..men fysj på en anne måte.:-) jeg så bloggnavnet ditt og overskriften på innlegget ditt i et, med et halvt øye i skrollen på en annen blogg jeg var innom og leste "da ble det stille i fjøset" , jeg holder til i Oslo, og VIF klanen, synger jo det på kamper.:-) men det var jo ikke det det stod hos deg.:-)) fort gjort.:)

ha en fin kveld.:-)

Anne Vik sa...

Smøla er bare vakker. Det gjelder når det blåser og i vind.
Flotte bilder.
Ha en fin kveld:-)

Vores have sa...

Hej Guri.
Super flotte billeder - ligner næsten malerier.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...