torsdag 6. oktober 2011

DEN GRØNNE VIKING


Her en dag kom svigermor og lurte på om jeg ville ha
en viking og noe greier som stod nede i garasjen deres.

Etter å ha blitt med for å ta en titt,
ble denne karen med opp i Fjøset :)

En 70-talls grønn viking ;)
(Kanskje mer styggfin enn fin???)


En glad og lystig viking :)


Det var også med to lysestaker til settet.
Under lysestakene står det: "made in Portugal".

Jeg har i allefall ikke sett noe lignende ;)
Har du??


Dette har nå funnet sin plass oppe på barskapet til Handyman :)

Vi reiser på høstferie på Buret i dag,
så jeg blir nok bare sporadisk innom de nærmeste dagene :)

Ha en fin torsdag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Bondekona sa...

:)

God tur!

Skjerstad sa...

Den barske viking passer ypperlig på fars barskap ! Kult , og i den rette fargen til sofaen deres ;)

Kos dere på Buret !
Klem fra Janne

Elin sa...

Har sett like lysestaker ja.. men vikingen var ny for meg. Og den var direkte.....styggfin! Stilig.

Ha en fin tur!

Klem!

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til.Du skulle jo bare ha vunnet med ditt flotte dikt:)

Kul viking,jeg digger den mose grønne fargen..Syns den var fin jeg:)

Kos deg på buret og nyt ferien:)

Klem Linda:)

AvMeg sa...

Gøyal viking passer nok godt på barskapet:-) Håper dere får en fin tur :-)

Vores have sa...

Hej Guri.
Har aldrig set sådanne ting før.
Ønsker dig en god "ferie".
Knus Hanne Bente ♥

Hilde sa...

Morsom type :)
God tur på høstferie! Kos dere :)
Vi er også på vei på en liten høstferie på fjellet nå :)

Synøve sa...

Jeg er vel egentlig ikke noen stor fan av vikinger - så jeg lander i nedre del av begrepet styggfin....he he. Kos dere på buret mellom regn og vind og mest sol får vi tro:) KLEM

Anne Vik sa...

Fin var ikke vikingen, men egen sjarm, ja. :-)
Ha en riktig god tur.
Kos dere:-)

Mormorfarmor Inger sa...

Styggfin var ordet ja... Aldri sett makan!
God høstferie! Sendt post til deg i dag, men det tåler å ligge i postkassa :)

Klem Inger

Seksti delt på fem sa...

Hihi, viking fra Portugal? Eller kanske han bare er en veldig primitiv portugiser ;)

Ha en deilig høst-ferie! Vi vender nesa mot Marokko i morra, HURAAAAA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...