søndag 16. oktober 2011

HÅP


OM EN FIN DAG :)

Vi har hatt noen flotte soloppganger her på Veiholmen i helga.
Med tre unger er det jo ingen umiddelbar fare for å sove bort morgenen ;)

Under her er bilde fra soloppgangen i går.


Sola stakk fram noen stråler........
og det var alt vi så av den i går :-S
Det var bare en klar stripe himmel nederst ved fjellene,
og siden ble det bare overskyet.
Men det var varmt da........14 grader er ikke så værst ;)


Har litt større forhåpninger til dagen i dag.
Tror ikke skydekket er fullt så tett :))
Dette bildet er tatt kl. 8.15 i dag :)


I dag fyller Mammaen min 60 år!!

Gratulerer så mye med dagen!!
Og kos dere masse på tur i Købehavn :)


I morgen kommer det et innlegg om kroppen igjen......
Er du klar???

Ha en solfylt søndag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Håper dere får en solfylt dag i dag! :) Fine soloppgangen:) Gratulerer med dagen til mamman din:) Mammaen min har også bursdag i dag:) klemmer:)

Elin sa...

Jeg blir nok aldri helt klar for de kroppsinnleggene dine..men stålsetter meg og venter i spenning. :-D artig da.

Flotte soloppganger du har fanget!

Gratulerer så mye med dagen til din unge mor! :-)

Søndagsklem fra
~elin~

Anonym sa...

Fine bilder. Har vore antydning til soloppganger her også, og 12 grader og opphald, og tørre vegar.
Er klar for nytt innlegg om kroppen ;-)
Grattis til mammaen.
ShyB

Tovepia sa...

Gratulerer så mye til din mor!!
Jeg får aldri med meg en solppgang..da måtte jeg tatt en walk-over:O)
Nyt dagen, tror ikke sola kommer idag heller..

Mormorfarmor Inger sa...

Gratulerer med dagen til mammaen din!
Fin alder og fine briller!
Soloppgang er sjelden jeg også ser - enig med Tovepia. Får vel døgne som døm sier ;)
Her prøver sola å skinne så godt den kan, innimellom skyene!

Ha en flott søndag. Jepp. Klar for nytt innlegg om kroppen og lurær ille på hva du skal ta opp nå...

Klem klem

Vores have sa...

Flotte billeder af solopgang.
Tillykke med din mor.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Hanne Bente ♥

gult hus i svingen sa...

Gratulerer med dagen til din flotte mor:)
Fine soloppganger, Guri:)
Gleder meg til nytt kroppsinnlegg i morgen:)

Klæm Trine:)

Hildemiho sa...

NYDELIG!
og gratulerer med ho mor...mødre er helt klart noe av det beste som finnes!!! og jeg savner min...

spent på neste kroppsinnlegg...hihi

Pia sa...

Grattis med mora - ser ut som ei kul dame!

AvMeg sa...

Nydelige bilder - jeg får aldri til å ta slike fine bilder av solnedgangene...vet ikke hva jeg gjør feil. Fargene blir alltid så blasse...
Gleder meg til neste innlegg :-)

Hilde sa...

Nydelig soloppgang. Selv med tre unger klarer ikke jeg å få med meg den. De er nok B-mennesker, som meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...